Staż w dziale obsługi klientaTermin: 3 miesiące
Fabryka Marketingu
WARSZAWA
1 d. temu

NAUCZYMY CIĘ :

  • prowadzenia projektów kampanie reklamowe
  • bezpośredniego kontaktu z klientami
  • udziału w procesie sprzedaży
  • opracowywania koncepcji sprzedaży oraz przygotowywania ofert i prezentacji sprzedażowych szytych na miarę potrzeb klientów
  • WYMAGANIA :

  • lubisz kontakt z ludźmi
  • PONADTO :

  • entuzjazm i uśmiech
  • znajomość rynku reklamy internetowej, nowych technologii,
  • znasz język angielski w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację
  • bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, punktualność
  • umiejętność skutecznej komunikacji i pracy pod presją czasu
  • kreatywność i inicjatywa
  • wysoka kultura osobista
  • duża samodzielność w działaniu i myśleniu
  • biegła znajomość pakietu MS Office.
  • OFERUJEMY :

  • szkolenia ze sprzedaży i produktu (wewnętrzne i zewnętrzne np. szkolenia Google Partners, szkolenia Facebook, udział w konferencjach branżowych)
  • samodzielne stanowisko i możliwość zostania z nami po ukończonym stażu
  • staż jest płatny
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku