Asystent ds. Wsparcia Klienta Francuskojęzycznego
Capgemini
Lublin, PL
6 d. temu

Proces rekrutacji na to stanowisko oraz szkolenia wprowadzające do pracy prowadzone są online. Jakich kompetencji oczekujemy na start?

  • Biegła znajomość języka francuskiego
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji
  • Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane)
  • Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami
  • Jakie obowiązki umożliwią Ci ciągły rozwój?

  • Obsługiwanie przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów dotyczących zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera
  • Analizowanie i rozwiązywanie najczęstszych zapytań korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań
  • Dostarczanie wysokiej jakości standard obsługi klientów
  • Współpraca z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami
  • Jaka może być Twoja ścieżka rozwoju?

    Karierę w naszej firmie rozpoczniesz od programu wdrożeniowego. Tam nauczysz się podstaw. Gdy zdobędziesz już wystarczające doświadczenie, możesz awansować w swojej roli lub zmienić stanowisko wybierając spośród wielu obszarów. Niektóre z nich to :

  • Incident Manager jeśli potrafisz szybko podejmować decyzje
  • Change Manager jeśli jesteś dobrze zorganizowany i znasz ITIL’a
  • Project Manager jeśli chcesz zarządzać projektami i je rozwijać
  • Service Integration and Management Consultant jeśli lubisz współpracę z klientami i potrafisz dostosowywać projekty do ich potrzeb
  • Junior IT Technician jeśli chcesz zajmować się strukturą IT
  • Co dla Ciebie przygotowaliśmy?

    Osobisty i zawodowy rozwój :

  • Plan wdrożeniowy dla nowych pracowników i wsparcie kolegów od samego początku
  • Programy rozwojowe, zewnętrzne kursy, dofinansowanie edukacji i certyfikacji, platforma NEXT z darmowym dostępem do TED talków, materiałów Coursera czy wirtualnych szkoleń (np.
  • Excel, VBA, RPA, customer care).

  • Możliwość wyboru godzin pracy dzięki różnorodności projektów (standard, zmiany popołudniowe, część etatu, praca zdalna).
  • O możliwe opcje zapytaj swojego rekrutera.

    Naszą legendarną atmosferę :

  • Nie obowiązuje nas sztywny dress code, mamy za to świetne grupy zainteresowań i dostęp do inicjatyw, które pozwalają nam zmieniać świat.
  • Chętnie zaczynamy dzień od wspólnej kawy nawet jeśli możemy ją wypić tylko wirtualnie! Jesteśmy dużą firmą z wyjątkową atmosferą nawiązujemy przyjaźnie, dzielimy ważne momenty i tak po prostu, zwyczajnie się lubimy ;).

    I inne benefity :

  • Umowę o pracę na czas nieokreślony od samego początku Twojego zatrudnienia.
  • Prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie na życie i infolinię StayWell.
  • Dodatkowe bonusy za polecanie znajomych do pracy.
  • Dostęp do audiobooków Inspiro i platformy MyBenefit.
  • Biura w świetnych lokalizacjach, program leasingowy, carpooling i parkingi rowerowe.
  • Darmową kawę, mleko, wodę i herbatę.
  • Kim jesteśmy?

    Capgemini to światowy lider w dziedzinie doradztwa, technologii i transformacji cyfrowej. Zakres świadczonych przez nas usług jest szeroki.

    Jednym z naszych zespołów jest End User Services będący częścią jednostki biznesowej Cloud Infrastructure Services. W Polskich biurach pracuje nas już 2500, każdego dnia wspierając klientów na całym świecie w rozwiązywaniu różnych problemów technicznych.

    Masz dodatkowe pytania dotyczące pracy w Capgemini? Sprawdź nasz profil na Instagramie capgemini.pl lub odwiedź nasz profil na Facebooku (Capgemini Polska) i sprawdź, kiedy organizujemy następne Dyżury Rekrutacyjne .

    Podczas nich, będziesz mógł porozmawiać z naszymi rekruterami bezpośrednio przez Facebookowy Messenger.

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku