Czym będziesz się u nas zajmować :
administracją i wsparciem nowoczesnego rozwiązania CRM Cloud Solution (Salesforce) dla zewnętrznego klienta;
konfiguracją systemu według indywidualnych potrzeb i zgłoszeń klientów;
monitorowaniem platformy i transferu danych, analizą błędów oraz tworzeniem RCA (Root Cause Analysis);
realizacją zgłoszeń użytkowników (Incidents & Service Requests);
zarządzaniem zgłoszeniami i współpracą z zespołami trzeciej linii wsparcia jak i dostawcą platformy (Salesforce) zgodnie z obowiązującą procedurą.
Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli :
posiadasz doświadczenie w pracy z systemami IT i / lub z systemami do obsługi ticketów (Jira, ServiceNow, Remedy itp.);
pracowałeś / aś z platformą salesforce.com , znasz ją i potrafisz nią administrować (certyfikat Salesforce będzie dodatkowym atutem);
posiadasz doświadczenie w obszarze administrowania systemami klasy CRM lub ERP oraz ich konfiguracją;
mówisz komunikatywnie w języku niemieckim oraz angielskim;
znasz język Java będzie to dodatkowym atutem;
umiesz myśleć analitycznie, cechuje Cię wysoka samodyscyplina oraz organizacja pracy własnej.
W zamian otrzymasz od nas :
szkolenia zawodowe i językowe;
benefity w ramach pakietu socjalnego, m.in. prywatna opieka medyczna, pakiet ubezpieczeniowy, karta Multisport, dofinansowanie zajęć sportowych;
abonament samochodowy na preferencyjnych warunkach Master Benefit;
możliwość zastosowania podwyższonych kosztów uzyskania przychodu w przypadku pracy twórczej;
elastyczny czas pracy;
bezpłatne miejsca parkingowe oraz zamykane boksy rowerowe;
dostęp online do ponad 2000 audiobooków i podcastów.
Poczytaj, jak wygląda nasz .
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod następującym adresem :