Customer Service Specialist
Devire Sp. z o.o.
Kraków, Polska
5 d. temu
source : Jobs.pl

W związku z rozwojem zespołu Naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko Customer Service Specialist.

Oczekiwania :

  • wyksztalcenie wyższe,
  • znajomość jednego z poniższych języków na poziomie biegłym, umożliwiajcym swobodną, codzienną komunikację :
  • Włoski,
  • minimum rocznego doświadczenia na analogicznym stanowisku,
  • umiejętność rozwiązywania problemów, szczegółowość oraz skrupulatność,
  • praktycznej znajomości pakietu MS Office (Word, Excel, PoerpOint, itd.),
  • umiejętność samoorganizacji, zorientowania na klienta oraz współpracy zespołowej,
  • Do Twoich głównych obowiązków należeć będzie :

  • wsparcie klientów oraz utrzymywanie stałego kontaktu z nimi,
  • pomoc w przygotowywaniu oraz tworzeniu ofert,
  • kontrola należności oraz przyjmowanie skarg i zwrotów klientów,
  • stałe wspomaganie w udoskonalaniu procesów,
  • przygotowywanie raportów na temat kluczowych wskaźników wydajności,
  • przygotowywanie oraz rezerwacja transportu w celu wysyłki zamówienia do klienta,
  • utrzymywanie stałego kontaktu z inżynierami, działem sprzedaży, spedytorami, planistą produkcji, działem wysyłki, jakości, a także działem finansowym oraz innymi ze spółek córek firmy,
  • odpowiedzialność za cały proces zamówienia do wystawienia faktury, noty kredywotej oraz zarządzaniem zapasami konsygnacyjnymi,
  • Nasz klient oferuje :

  • stabilne warunki pracy w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjny pakiet benefitów
  • możliwość pracy w międzynarodowym środowisku,
  • dobrą atmosferę oraz komfortowe warunki pracy,
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku