specjalista ds. marketingu - generowanie leadów
Randstad Polska
Warszawa, Polska
2 d. temu

Cenisz sobie możliwość samodzielnej pracy przy prowadzeniu kampanii marketingowych, a równocześnie chcesz być częścią zespołu?

Praca z nowoczesnymi narzędziami sprawia Ci frajdę i szukasz miejsca, gdzie możesz stale się rozwijać? Dołącz do zespołu marketingu w Randstad Polska!

oferujemy

  • umowę na zastępstwo na okres ok 1,5 roku z szansą na stałą współpracę
  • pracę w systemie hybrydowym (możliwość 3 dni w domu tygodniowo)
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i inicjatywy
  • stałe wsparcie merytoryczne i organizacyjne doświadczonych współpracowników
  • premie co 6 miesięcy
  • świadczenia pozapłacowe (system kafeteryjny samodzielnie wybierasz benefity z dostępnego szerokiego zestawu)
  • możliwość szkoleń stacjonarnych oraz online
  • pracę w zgranym, kreatywnym zespole
  • zadania

  • współpraca z klientem wewnętrznym w ramach kampanii marketingu rekrutacyjnego
  • planowanie i realizacji kampanii marketingowych : briefowanie, tworzenie strategii i harmonogramu, zarządzanie budżetem, analiza danych, raportowanie, wyciąganie wniosków i rekomendacji
  • prowadzenie projektów i kampanii marketingowych mających na celu generowanie leadów
  • przygotowywanie raportów z kampanii
  • współpraca z agencjami marketingowymi przy prowadzonych kampaniach marketingowych
  • rekomendowanie działań marketingowych zmierzających do realizacji założonych celów biznesowych,
  • stała analiza działań, wyciąganie wniosków oraz optymalizacja prowadzonych kampanii i projektów
  • praca w CMS - aktualizacja i tworzenie landing pages
  • tworzenie tekstów na potrzeby kampanii marketingowych, tekstów stron internetowych
  • prowadzenie szkoleń wewnętrznych w zakresie redagowania tekstów ofert pracy - po szczegółowym wdrożeniu
  • oczekujemy

  • min. 2 lata doświadczenia w pracy w dziale marketingu (po stronie klienta lub w agencji reklamowej / marketingowej)
  • znajomości narzędzi marketingowych, zarówno offline jak i online
  • znajomości aktualnych trendów w obszarze marketingu
  • doświadczenia i umiejętności kompleksowego prowadzenia i zarządzania projektami marketingowymi
  • doświadczenia we współpracy z agencjami marketingowymi / digital / interaktywnymi
  • znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (min. poziom B1)
  • samodzielności, komunikatywności
  • umiejętności prowadzenia wielu projektów w jednym czasie
  • umiejętności oceny projektów graficznych wg standardów firmy
  • rozwiniętych umiejętności interpersonalne oraz prezentacyjne
  • dobrej organizacja pracy
  • umiejętności analizy danych i wyciągania wniosków
  • wiedza w zakresie UX, customer success - mile widziane
  • Agencja zatrudnienia nr wpisu 47

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku