Specjalista Contact Centre (obszar produktów inwestycyjnych)
ING
Warsaw, Poland
6 d. temu

Twoje zadania :

  • Aktywne oferowanie rozwiązań oszczędnościowo-inwestycyjnych i emerytalnych przy wykorzystaniu nowych technologii, asystowanie klientom przez telefon
  • Budowanie trwałej satysfakcji Klientów ze współpracy z Bankiem w kontakcie zdalnym
  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta w trakcie realizacji procesu sprzedażowego oraz posprzedażowego z uwzględnieniem standardów jakościowych
  • Udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji nt. produktów specjalistycznych oraz podstawowych produktów i usług banku, z zachowaniem wysokiej jakości obsługi
  • Przyjmowanie i realizowanie finansowych i niefinansowych dyspozycji Klientów, udzielanie informacji finansowych zgodnie z obowiązującymi procedurami i regulacjami wewnętrznymi
  • Nasze oczekiwania :

  • Wiedza makroekonomiczna i znajomość oferty inwestycyjnej
  • Odpowiedzialność, inicjatywa, samodzielność i konsekwencja w działaniu
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju kompetencji niezbędnych na stanowisku
  • Umiejętność skutecznej realizacji postawionych celów
  • Pozytywne nastawienie do ludzi i otwartość na zmiany
  • gotowość do obsługi Klienta w języku angielskim
  • gotowość do pracy na zastępstwo
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku