Chcesz rozpocząć karierę w branży IT? Wiesz co tak naprawdę kryje się za skrótem 5G? Szukamy osób chcących wystartować lub rozwinąć swoją karierę w codziennej współpracy z czołowymi dostawcami sprzętu telekomunikacyjnego oraz globalnymi operatorami telekomunikacyjnymi.
Nasze produkty są wdrażane na całym świecie od Chile, przez USA, Europę i Bliski Wschód, aż po Japonię, Koreę Płd. oraz Nową Zelandię.
W dziale Support & Managed Services sektora Telco OSS będziesz miał okazję wykorzystać oraz poszerzać swoją wiedzę o systemach telekomunikacyjnych.
Liczymy na Twoje zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole oraz chęć rozwiązywania problemów, z jakimi codziennie borykają się operatorzy z wielu rejonów świata.
PROFIL PRACOWNIKA
Wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat (informatyka, matematyka, ekonometria oraz pokrewne do wymienionych)
Znajomość : podstaw programowania i relacyjnych baz danychOracle Database i / lub języka PL / SQLśrodowiska Linuxmetodologii ITIL
Umiejętność analitycznego myślenia
Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
Wysoka kultura osobista
Dodatkowym atutem będzie : wiedza z dziedziny telekomunikacjawcześniejsze doświadczenie w pracy w dziale wsparcia w branży ITznajomość drugiego języka obcego (szczególnie niemiecki, hiszpański)dyspozycyjność
TWOJE ZADANIA
Analiza i rozwiązywanie błędów oprogramowania zgłaszanych przez pracowników działów technicznych operatorów
Reagowanie na zdarzenia wykryte przez automatyczny monitoring utrzymywanych platform
Wsparcie dla pozostałych pracowników realizujących krytyczne procesy biznesowe w imieniu klientów
Ścisła współpraca z działem produkcyjno-rozwojowym (R&D)
Weryfikacja stanu aplikacji na środowisku produkcyjnym (daily basic health-check)
Instalacja aplikacji w postaci pełnego release lub pojedynczych poprawek
Korekta danych w bazie danych aplikacji poprzez skrypty sql
DLA CIEBIE
Zrównoważony rozwój umiejętności technicznych i miękkich przy pracy z największymi operatorami i specjalistami z branży telekomunikacyjnej
Możliwość poznania od wewnątrz działania dużych i złożonych platform OSS klasy Enterprise
Styczności z kulturami z różnych rejonów świata, w tym po zdobyciu niezbędnego doświadczenia możliwość wyjazdów zagranicznych do klientów
Rozwój kariery w innych działach w dalszej przyszłości R&D, wdrożeniowych, konsultingowych
Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach
Praca w Comarch to ponadto : Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałemOpieka medyczna dla pracowników, a także ich rodzinIndywidualny program rozwoju pracownika wraz z planem szkoleńPraca na pełen etat w przyjaznej atmosferzeDostęp do obiektów sportowych i rekreacyjnych oraz wsparcie udziału w zawodachSpotkania integracyjne, czy wspólne inicjatywy dla lokalnych społeczności (np.
Mundial Comarch, Comarch ONrun / ONbike)