Młodszy Specjalista ds. Obsługi Zgłoszeń
Żabka
Poznań, wielkopolskie, Polska
3 d. temu

Twoje zadania :

  • obsługa zgłoszeń telefonicznych oraz mailowych od klientów wewnętrznych i zewnętrznych
  • rejestracja oraz klasyfikacja zgłoszeń
  • pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu problemów
  • rekomendacja wsparcia informatycznego / technicznego lub biznesowego
  • aktywna współpraca z Zespołem Wsparcia IT
  • tworzenie bazy wiedzy dla całego Zespołu Obsługi Zgłoszeń
  • utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
  • Oczekujemy od Ciebie :

  • poprawnej dykcji i komunikatywności
  • gotowości do pracy w systemie równoważnym (2-zmianowy system pracy, dyżury 8-godzinne w tygodniu, w weekendy i w święta)
  • doświadczenia w telefonicznym kontakcie z klientem (mile widziane)
  • entuzjazmu w kontaktach interpersonalnych
  • zaangażowania w wykonywane obowiązki
  • chęci do rozwijania się i zdobywania wiedzy
  • odporności na stres w kontakcie z klientem
  • Oferujemy :

  • jasną i prostą ścieżkę rozwoju możliwość awansu i podwyżki po 6 miesiącach, czy udziału w rekrutacjach wewnętrznych po 12 miesiącach
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość otrzymania premii (przy realizacji założonych celów już od początku zatrudnienia)
  • pakiet szkoleń wdrożeniowych wraz z opieką doświadczonego pracownika zespołu
  • doświadczenie w firmie o ugruntowanej pozycji w branży FMCG
  • nowoczesne warunki i niezbędne narzędzia pracy
  • lokalizację biura w centrum Poznania
  • wybrane przez Ciebie benefity pozapłacowe (pakiet sportowy, pakiet medyczny i ubezpieczenie grupowe)
  • pracę w młodym, zgranym zespole oraz w nieformalnej, przyjaznej atmosferze
  • Aplikuj
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku