Pierwsza linia wsparcia technicznego (dział IT) - praca z językiem francuskim
L.M. Group Poland Sp. z o.o.
Opole, opolskie, Polska
‎5 godz. temu

Aktualnie dla naszego Klienta z branży BPO / SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.

Pierwsza linia wsparcia technicznego (dział IT) - praca z językiem francuskim

Numer referencyjny : MAKO

Miejsce pracy : Opole

Nasz klient oferuje :

  • Pracę hybrydowa lub stacjonarną dla osób mieszkających w Krakowie lub jego okolicach i gotowych na dojazdy do pracy
  • Niestandardowy system pracy (I, II zmiana, praca na nocki lub w weekendy)
  • Możliwość połączenia pracy z nauką
  • Uzyskanie kwalifikacji zawodowych w zakresie obsługi klienta
  • Zdobycie doświadczenia w korporacji
  • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie
  • Umowę o pracę od pierwszego dnia współpracy
  • Terminowość w wypłacaniu wynagrodzeń
  • Rozbudowany pakiet dodatków socjalnych : ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, dodatki finansowe, platforma mybenefit, multisport, dofinansowania np.
  • do okularów czy kursów językowych.

    Wymagania stawiane kandydatom :

  • komunikatywna znajomość języka francuskiego : b2 / c1
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego : b2 / c1
  • minimum rok doświadczenia zawodowego w obsłudze klienta
  • swobody do komunikowania się w powyższych językach
  • zdolności do bieżącej obsługi telefonu i maila oraz chatu
  • dostępności do pracy na pełen etat - 40 godzin tygodniowo
  • samodzielność w działaniu, odpowiedzialność
  • otwartości na nowe wyzwania zawodowe
  • Zadania na stanowisku :

  • Przyjmowanie zgłoszeń od klienta francuskojęzycznego (mail, telefon, chat)
  • Odpowiadanie na zapytania od klientów
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem
  • Znajdywanie i proponowanie rozwiązań związanych z problemem zgłaszanym przez klienta
  • Zrozumienie problemu klienta
  • Proponowanie adekwatnych do problemu rozwiązań
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
  • Swobody w komunikacji
  • Przekazywanie problemów do drugiej linii wsparcia w przypadku braku możliwości rozwiązania sytuacji
  • Tworzenie dokumentacji
  • Rzetelne wykonywanie powierzonych obowiązków
  • Aplikuj

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku