Specjalista ds. administracyjno
Tapptic
Gdańsk, Pomeranian Voivodeship, Poland
4 d. temu

Kogo szukamy?

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za :

  • Prowadzenie i nadzorowanie bieżących zadań obsługi sekretariatu
  • Obsługa kancelaryjna firmy, prowadzenie korespondencji
  • Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów księgowych poprzez kompletowanie, przygotowywanie i ewidencję dokumentów
  • Zaopatrzenie w materiały biurowe zgodnie z wewnętrznymi procedurami,
  • Organizacja wyjazdów służbowych, lotów, delegacji, rezerwacji i ich rozliczanie
  • Przyjmowanie gości i bieżąca obsługa spotkań zewnętrznych
  • Requirements

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (minimum 2 lata),
  • Bardzo dobra znajomość narzędzi MS Office
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • Znajomość procesów administracyjnych
  • Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność
  • Duża energia do działania i pozytywne nastawienie
  • Komunikatywność, kreatywność, inicjatywa
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego + znajomość języka francuskiego będzie dodatkowym atutem
  • Benefits

  • Pracę w cenionym zespole specjalistów w firmie cieszącej się doskonałą reputacją
  • 1-2 miesięczne wdrożenie w / w tematy - praca pod nadzorem osoby przekazującej obowiązki
  • Umowę o pracę na zastępstwo, co najmniej 1 rok z możliwością zmiany stanowiska po upływie tego okresu.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Pracę na odpowiedzialnym stanowisku
  • Możliwość samodzielnej realizacji zadań
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku