Młodszy asystent ds. klienta biznesowego (administracja i księgowość)- wymagany język angielski
L.M. GROUP POLAND Sp. z o.o.
Olsztyn, warmińsko-mazurskie, Polska
4 d. temu

For our client from BPO / SSC industry we are currently looking for talented people with knowledge of foreign languages, ready to start or continue their professional career in international structures.

Młodszy asystent ds. klienta biznesowego (administracja i księgowość)- wymagany język angielski

Numer referencyjny : MAKO

Miejsce pracy : Olsztyn

Nasz klient oferuje :

  • Stabilne i długotrwałe zatrudnienie, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Umowa o pracę (od początku współpracy)
  • Możliwość uzyskania kompetencji zawodowych, związanych z obsługą klienta pod kątem księgowym i administracyjnym
  • Możliwośc awansowania w strukturach firmy
  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy
  • Pracę na pełen etat (wolne weekendy)
  • Pakiet szkoleń wdrażających na stanowisko (w 100% płatny)
  • Sprzęt służbowy
  • Wyjazdy integracyjno-szkoleniowe do siedziby firmy (Poznań)
  • Szeroki pakiet benefitów (opieka medyczna, multisport, dodatkowy dzień wolny - 24 grudnia, oraz system premiowy
  • Wymagania stawiane kandydatom :

  • Znajomość j. angielskiego minimum C1 / B2 - wymagane
  • Swobody do prowadzenia rozmów, w powyższym języku (teams, chat, mail, telefon)
  • Umiejętności do budowania pozytywnych relacji
  • Umiejętności matematycznych
  • Zainteresowanie branżą matematyczno- księgową
  • Pozytywne nastawienie do wykonywanych obowiązków
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Chęć nauki i ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • Pierwsze doświadczenie zawodowe, związane z księgowością lub obsługą klienta oraz wykształcenie kierunkowe będą dodatkowym atutem, jednak nie jest ono wymagane!

    Obowiązki na stanowisku :

  • Wykonywanie codziennych zadań związanych z płatnościami / księgowaniem. analizą danych
  • Sprawdzanie i księgowanie dokumentów sprzedażowych
  • Weryfikacja dokumentów sprzedażowych
  • Wprowadzanie danych do systemu (SAP)
  • Kontakt z dostawcami i partnerami biznesowymi w zakresie codziennych operacji AR
  • Pomoc przy tworzeniu raportów
  • Analiza danych
  • Współpraca z zespołem w działaniach audytowych
  • Aktualizacja dokumentów sprzedażowych
  • Zastępowanie członków zespołu w razie konieczności
  • Wykonywanie innych obowiązków w zakresie AR
  • Aplikuj

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku