Pracownik działu wsparcia technicznego klienta z językiem angielskim
Grafton Recruitment
śląskie, PL
2 d. temu

Job Description

Dla naszego Klienta międzynarodowej firmy działającej w branży automatyki przemysłowej, poszukujemy osoby, która zasili dział wsparcia technicznego.

Osoba na tym stanowisku będzie zajmowała się :

  • wsparciem klientów oraz dystrybutorów w rozwiązywaniu problemów technicznych w zakresie software’owych produktów firmy za pośrednictwem telefonu lub maila,
  • wykonywaniem symulacji i analiz problemów zgłaszanych przez klientów,
  • dokumentowaniem najlepszych praktyk w dziedzinie pojawiających się problemów,
  • stałym poszerzaniu swojej wiedzy w zakresie technologii firmy i jej produktów
  • Wymagania

  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
  • chęć rozwoju w zakresie IT lub automatyki przemysłowej,
  • doświadczenie w obszarze obsługi klienta,
  • zainteresowanie wdrażaniem lub testowaniem systemów informatycznych,
  • podstawowa wiedza z zakresu systemów operacyjnych,
  • gotowość do podjęcia pracy w godzinach popołudniowych,
  • znajomość języka hiszpańskiego będzie dodatkowym atutem
  • Korzyści

  • praca w międzynarodowej organizacji o mocnej pozycji na rynku,
  • szkolenie, które przygotuje Cię do objęcia stanowiska,
  • możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w zakresie nowych technologii,
  • możliwość udziału ciekawych projektach,
  • miejsce pracy w centrum Katowic,
  • możliwość pracy zdalnej (1 tydzień w miesiącu),
  • pakiet benefitów pozafinansowych
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku