Kontroler finansowy - umowa na zastępstwo
Banco Santander
Varsovia, Polonia
1 d. temu

Oferujemy Ci miejsce, w którym będziesz :

  • przygotowywać analizy dot. wykonania budżetów jednostek oraz ich alokacji oraz prezentować wyniki najwyższej kadrze zarządzającej,
  • przygotowywać propozycję optymalizacji w zakresie ponoszonych kosztów oraz efektywności operacyjnej,
  • aktywnie uczestniczyć w procesie planowania wydatków oraz tworzyć plany optymalizacji,
  • brać aktywny udział w procesie alokacji kosztów Banku,
  • tworzyć analizy rentowności segmentu / klienta / produktów / kanałów w zakresie danych o kosztach,
  • wspierać koncepcyjnie i merytorycznie w procesie zarządzania modelem alokacji kosztów w Banku oraz optymalizacji kosztów
  • tworzyć analizy alokacji i optymalizacji kosztów oraz możliwości zwiększenia efektywności kosztowej,
  • współpracować i budować relacje z jednostkami Banku w zakresie aktywnego zarządzania wydatkami oraz pozyskiwania danych niezbędnych do przygotowania analiz
  • dokonywać weryfikacji i cyklicznego monitoringu realizowanych projektów / inicjatyw, analizować odchylenia i wyjaśniać ich przyczyny,
  • oceniać zgłaszane inicjatywy pod względem ich opłacalności i efektywności kosztowej wraz z przygotowywaniem rekomendacji
  • wdrażać projekty w zakresie nowoczesnych metod zarządzania wydatkami zarówno na poziomie lokalnym, jak i międzynarodowym Grupy Santander.
  • Dołącz do nas jeżeli :

  • posiadasz wykształcenie ekonomiczne / finansowe
  • twoje dotychczasowe doświadczenie zawodowe związane było z finansami na podobnym stanowisku (minimum 3 lata)
  • brałeś / -aś udział w projektach analityczno-raportowych w firmie o rozbudowanej strukturze organizacyjnej
  • masz umiejętność syntetycznego i analitycznego myślenia, interpretowania i zwięzłego prezentowania informacji, formułowania wniosków i rekomendacji
  • dobrze znasz : zagadnienia związane z controlingiem i budżetowaniem, analizami finansowo-ekonomicznymi oraz narzędzia i techniki oceny opłacalności projektów
  • posługujesz się MS Power Point w sposób zaawansowany i posiadasz umiejętności przygotowywania prezentacji dla kadry menadżerskiej
  • cechuje cię otwartość na zmiany i gotowość do aktywnego pogłębiania wiedzy w nowych obszarach
  • często podejmujesz inicjatywę i wykazujesz się kreatywnością w rozwiązywaniu problemów
  • swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (poziom min. B2)
  • Dodatkowym atutem będą kwalifikacje zawodowe potwierdzone międzynarodowymi certyfikatami (np. ACCA, CIMA) - już uzyskane lub na ostatnim etapie uzyskiwania oraz osiągniecia wdrożeniowe z zakresu projektów kosztowych.

    Mamy dla Ciebie również :

  • zatrudnienie na umowę o pracę na okres zastępstwa min 12 mcy
  • jasno określone cele i atrakcyjny system motywacyjny,
  • wewnętrzne programy rozwojowe, szkolenia, projekty, akcje,
  • prywatną opiekę zdrowotną,,
  • ofertę produktową banku na atrakcyjnych warunkach
  • możliwość wyboru spośród bogatej oferty świadczeń pozapłacowych w ramach systemu MyBenefit,
  • nasza oferta benefitowa zawiera również rozwiązania dla osób z niepełnosprawnością
  • do odwołania Zespół pracuje zdalnie, planowany powrót w modelu hybrydowym
  • Jesteśmy otwarci na zatrudnienie osób z niepełnosprawnością

    Stosujemy najwyższe standardy zarządzania ryzykiem, dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów i świadczonych usług

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku