Junior Brand Manger / Analityk Kampanijny
Orange Polska SA
Warszawa, Łódź, Poland
‎2 godz. temu

about the role

  • Wdrażanie i prowadzenie kampanii marketingowych zmierzających do zwiększenia trafficu oraz konwersji zakupu
  • Rozbudowywanie istniejących mechanizmów i realizacja działań podnoszących ich skuteczność przez kreowanie i testowanie nowej logiki biznesowej
  • Projektowanie i wdrażanie długofalowych programów up-sell złożonych ze zróżnicowanych kampanii
  • Rozwój i zarządzanie wiedzą o kliencie
  • Realizacja przekrojowych analiz prowadzonych kampanii, rekomendacja dalszych działań kampanijnych
  • about you

  • Znajomość SQL (T- SQL, PL / SQL) oraz doświadczenie w pracy z dużymi zbiorami danych
  • Znajomość technologii i narzędzi SAS np. SAS Enterprise Guide
  • Biegłość w obsłudze pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
  • Umiejętność analizy danych, formułowania i prezentowania wniosków
  • Dokładność, zaangażowanie i poczucie odpowiedzialności za dostarczane dane
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • salary & benefits

  • Udział w innowacyjnych projektach
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Kartę sportową bez limitów
  • Realne wyzwania na co dzień
  • Internet i telefon bez limitu
  • department

    Wydział Generowania Popytu

    Regular

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku