Specjalista ds. Obsługi Klienta/Customer Service Representative
Groupon
Warszawa
2 d. temu

Description

Groupon to rynek pełen doświadczeń, który daje ludziom więcej możliwości korzystania z uroków miejsca, w którym się znajdują.

Umożliwiając mobilne zakupy w czasie rzeczywistym, Groupon pomaga ludziom znajdować i odkrywać doświadczenia duże i małe, nowe i znane które sprawiają, że życie jest pełne, zabawne i satysfakcjonujące.

Rozwijamy lokalne firmy i wzmacniamy relacje z klientami, co prowadzi do powstania silnych, tętniących życiem społeczności.

Z tysiącami pracowników na kilku kontynentach, utrzymujemy kulturę, która inspiruje do innowacji, nagradza podejmowanie odważnych decyzji i celebruje wspólne sukcesy.

Specjalista ds. Obsługi Klienta dba o to, aby klienci GROUPON mieli najlepsze doświadczenia i jakość usług, dostarczając im profesjonalnych, pomocnych informacji oraz wsparcia w rozwiązywaniu zapytań klientów związanych ze świadczeniem usług, działając zgodnie z procedurami i standardami obowiązującymi w firmie.

Jesteśmy firmą typu "best of both worlds". Jesteśmy wystarczająco duzi, aby mieć zasoby i skalę, ale jednocześnie na tyle mali, że każda osoba ma zaskakująco dużo autonomii i może wywierać znaczący wpływ na rozwój naszego biznesu.

Jesteśmy ciekawi, zabawni, energiczni i mamy obsesję na punkcie pomagania lokalnym firmom w rozwoju. Czy to brzmi jak fascynujące miejsce pracy?

Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta będziesz zajmował / a się :

  • Odpowiadaniem na zapytania Klientów indywidualnych w języku polskim w obsługiwanych kanałach, w sposób sprawny, zgodnie z obowiązującymi procedurami i wedle wyznaczonych norm,
  • Przygotowywaniem odpowiedz i rozwiązywanie problemów Klientów na podstawie prezentowanych rozwiązań w Bazie Wiedzy, FAQ, Warunków sprzedaży / korzystania z deala
  • Zgłaszaniem problemów do Zespołu Jakości / Trenera lub Koordynatora, kiedy nie ma gotowego rozwiązania lub procedury na rozwiązanie problemu
  • Uczestniczeniem we wszystkich szkoleniach i spotkaniach organizowanych przez Trenera wewnętrznego, przełożonego oraz managera działu
  • Realizowaniem innych zadań zleconych przez przełożonego.
  • Oczekujemy od Ciebie :

  • Bardzo dobrej znajomości języka polskiego (poziom C1) oraz agnielskiego (co najmniej poziom B2)
  • Umiejętności obsługi komputera (obsługa poczty elektronicznej, klawiatury i nawigacja po dokumentach i ustawieniach), MS Office,, środowisko Windows
  • Mile widziane doświadczenie z zakresu obsługi klienta
  • Dużym atutem będzie dobra znajomość prawa konsumenckiego i standardów COPC
  • Dobrych umiejętności komunikacyjnych, otwartości umysłu, umiejętności szybkiego uczenia się
  • Bycia zorientowanym na klienta oraz na jakość usług
  • Skupiania się na realizacji celów oraz zdolności identyfikacji potrzeb Klienta
  • Umiejętności adaptacji do zmieniającego się środowiska i procesów
  • Groupon is an Equal Opportunity Employer

    LI-Hybrid

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku