- Tech/Systems Support Analyst
IQVIA
Warsaw, PL
2 d. temu

Descripción del trabajo

IQVIA™ is the leading human data science company focused on helping healthcare clients find unparalleled insights and better solutions for patients.

Formed through the merger of IMS Health and Quintiles, IQVIA offers a broad range of solutions that harness the power of healthcare data, domain expertise, transformative technology, and advanced analytics to drive healthcare forward.

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko :

Help Desk Operator, Technology Solutions

Miejsce pracy : Warszawa)

Zakres obowiązków :

  • Wsparcie techniczne użytkowników systemów oferowanych przez IQVIA
  • Przyjmowanie i realizacja zgłoszeń telefonicznych oraz e-mail od Klientów
  • Współpraca z innymi zespołami w IQVIA w celu obsługi przyjętych zgłoszeń
  • Weryfikacja poprawności działania aplikacji
  • Przygotowywanie materiałów szkoleniowych dotyczących obsługi aplikacji
  • Prowadzenie szkoleń
  • Wymagania :

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (studia techniczne, informatyczne i pokrewne)
  • Dobra znajomość obsługi komputera (MS Windows, pakiet Office) oraz urządzeń mobilnych (iOS, Android)
  • Komunikatywność
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej komunikatywnym
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z klientem lub na podobnym stanowisku
  • Oferujemy :

  • Pracę w przyjaznej atmosferze w firmie będącej liderem w swojej branży
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy
  • Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku