Office Manager
Rhenus Delivery Services Sp. z o.o.
Warszawa – okolice Okęcia, mazowieckie, Polska
4 d. temu
source : Praca

W związku z rozwojem naszej firmy, poszukujemy osoby na stanowisko :

Zakres obowiązków :

  • Kompleksowe zarządzanie sprawami administracyjnymi i organizacyjnymi firmy
  • Nadzór nad dokumentacją firmową
  • Koordynacja przepływu dokumentów z innymi spółkami z grupy, głównie spoza Polski
  • Zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu informacji wewnątrz firmy
  • Wsparcie Zarządu w realizacji codziennych zadań poprzez organizację spotkań biznesowych, podróży służbowych, prowadzenia kalendarza spotkań służbowych oraz dbanie o sprawne funkcjonowanie biura
  • Udział w projektach firmowych i realizacja własnych projektów
  • Współpraca z pozostałymi działami firmy
  • Współpraca z klientami i dbałość o najwyższe standardy obsługi Klienta
  • Koordynowanie współpracy z dostawcami
  • Wymagania :

  • Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku pracy
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel)
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i organizacyjne
  • Umiejętność samodzielnego i kompleksowego prowadzenia projektów
  • Energiczność, kreatywność, dokładność, odpowiedzialność
  • Znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem
  • Oferujemy :

  • Atrakcyjne i stabilne zatrudnienie
  • Pracę w młodym zespole w międzynarodowym środowisku
  • Możliwość awansu i rozwoju
  • Ciekawe szkolenia
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku