Wsparcie IT z językiem angielskim + niemieckim/hiszpańskim
Talentuno
Warszawa, Mazowieckie
1 d. temu
source : Lento.pl

Obowiązki :

  • Zdalne wsparcie techniczne wewnętrznych użytkowników (zgodnie z procedurami)
  • Kontakt telefoniczny, w języku hiszpańskim i angielskim
  • Praca w środowisku call center, w systemie zmianowym (6-14, 10-18) Wymagania :
  • Doświadczenie w środowisku IT Helpdesk
  • Biegła znajomość języka angielskiego i hiszpańskiego
  • Doświadczenie w administrowaniu Windows (7 / 10) i MS Office
  • Praktyczna znajomość Active Directory, MS Exchange (znajomość SCCM to plus)
  • Znajomość technologii LAN / WAN, doświadczenie z TCP / IP
  • Chęć uczenia się nowych technologii Oferujemy :
  • Nowe biuro zlokalizowane sto metrów od stacji metra Rondo Daszyńskiego.
  • Umowa o pracę za pośrednictwem agencji zewnętrznej - pierwsza umowa na 3 miesiące, kolejna umowa na 12 miesięcy (z możliwością przedłużenia umowy)
  • Pracuj w międzynarodowej firmie z wieloma możliwościami kariery
  • Ambitne i motywujące wyzwania
  • Atrakcyjne programy rozwojowe / szkoleniowe (umiejętności informatyczne i miękkie)
  • Wyposażenie : laptop z dwoma monitorami 22
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku