Digital Analyst
Cube Group
Gdańsk, PL
2 d. temu
source : Just Join IT

Google Marketing Platform (regular)

Google Analytics (regular)

TWOJE ZADANIA :

  • Wśród Twoich codziennych zadań będzie stała analiza i optymalizacja zarówno kampanii digital marketingowych naszych Klientów, jak i budowy ich stron internetowych w celu podnoszenia KPIs (m.
  • in. współczynnika konwersji CRO) poszczególne zespoły naszej agencji odpowiadają za generowanie ruchu i sprzedaży na strony naszych Klientów m.

    in. za pośrednictwem Google Ads, Facebook Ads, SEO, contentu, reklamy display, mailingu, SMS, pushy itd.

  • Na podstawie samodzielnie przygotowywanych raportów i danych będziesz monitorował KPIs, ścieżki użytkowników, formułował wnioski, rekomendował nowe zdarzenia, formułował hipotezy do testów A / B oraz oceniał efekty ich wdrożenia.
  • Będziesz obecny na wszystkich etapach współpracy analitycznej z nowymi Klientami :
  • 1. na początku będziesz współpracował z Klientem lub z naszym Account Managerem w celu zbierania wymagań biznesowych w kontekście raportowania,

    2. zbierzesz wytyczne do konfiguracji narzędzi potrzebnych do zbierania danych oraz ich źródeł (m.in. analityka webowa, CRM),

    3. następnie będziesz monitorował poprawność i postęp procesu zbierania danych,

    4. na kolejnym etapie będziesz współpracował z zespołem Data Science w celu zbudowania odpowiedniego środowiska (czytelne raporty i dashboardy),

    5. na koniec będziesz cyklicznie analizował dane z raportów i wyciągał wnioski oraz definiował nowe potrzeby raportowe.

  • Będziesz dużo pracował w środowisku Google Marketing Platform (systemy Google Analytics (Standard i 360), Campaign Manager, Google Optimize, Google Data Studio;
  • jeśli chodzi o Google Dispay & Video czy Ads to tylko interpretacja danych zebranych w systemach w kontekście globalnym, nie obsługa tych systemów).

  • Będziesz dużo pracował z innymi działami : poza ww. zespołami od poszczególnych kanałów marketingowych, także np. z Działem Client Service, z Kreacją, z działem Traffic (który odpowiada za kodowanie materiałów reklamowych i wdrażanie skryptów poprzez GTM), z Działem Data Science (gdy będziesz potrzebował zautomatyzować część swojej pracy).
  • Będziesz miał fajnych Klientów : ) wśród Klientów, których już teraz obsługujemy analitycznie na zaawansowanym poziomie, są m.
  • in. duże marki z branż Finanse oraz Sieć handlowa. Nasze kolejne projekty analityczne, z którymi prawdopodobnie Ty będziesz miał do czynienia, dotyczą branż : Finanse, Telekomunikacja, E-commerce.

    SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI...

  • Posiadasz min. 2 lata doświadczenia w analityce webowej, analityce użyteczności i ścieżek zakupowych w e-commerce oraz w optymalizacji współczynnika konwersji - i chętnie nam opowiesz na przykładach o odniesionych przez Ciebie sukcesach i wynikach w tym zakresie;
  • Po Google Analytics poruszasz się z zamkniętymi oczami ;) oraz po prostu bardzo dobrze znasz Google Marketing Platform;
  • Posiadasz umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiesz wyciągać wnioski i dawać rekomendacje, które okazują się prawdziwymi gamechangerami;
  • Umiesz i lubisz pracować z ludźmi, jesteś nastawiony na budowanie długotrwałych relacji z Klientami oraz na współpracę z zespołem ekspertów z innych działów agencji;
  • Potrafisz jasno i atrakcyjnie zaprezentować im swoje pomysły i rekomendacje;
  • Znasz popularne na rynku narzędzia marketingowe np. Adobe Analytics (mile widziane);
  • Masz inicjatywę , dobrze organizujesz pracę własną, angażujesz się w powierzone zadania, bierzesz odpowiedzialność za rezultaty i nie boisz się rozwiązywać napotkanych problemów;
  • Znasz Python oraz masz doświadczenie w modelowaniu danych ? Super, to będzie Twój dodatkowy atut;
  • Pracowałeś w SQL i Google Big Query ? Super, to również będzie Twój dodatkowy atut : )
  • OFERUJEMY :

  • Rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe dla przykładu to my w digitalu robiliśmy odjazdowy launch pierwszego elektrycznego car-sharingu w Warszawie Innogy Go!, promowaliśmy konta bankowe Credit Agricole razem z Dawidem Podsiadło, a gdy upolowałeś kod rabatowy na zakupy w dobrych sklepach internetowych, to prawdopodobnie był on dostarczony właśnie przez nas i naszych Klientów
  • Przestrzeń do rozwoju i realizacji własnych inicjatyw digital oraz współpraca z ekspertami z pozostałych obszarów (m.in.
  • Strategia, Client Service - to oni koordynują wszystkie działania dla Klientów, Analityka, Programmatic, Content Marketing, E-mail, Afiliacja).

  • Przyjazne środowisko pracy oraz zespół, dla którego branża internetowa i digital marketing to prawdziwa pasja, a analityka i technologia to obok strategii i doboru mediów jeden z kluczowych filarów naszej pracy dla Klientów.
  • O tym, że naprawdę kręci nas podejście data-driven do działań marketingowych, świadczy m.in. sporo nagród w prestiżowych konkursach marketingowych za mocno analityczne działania (np.
  • za kampanię dla innogy Go i współpracę Działów Analityka, Creative oraz Programmatic dostaliśmy MIXX Award w kategorii Data-driven & Precision Marketing, za wdrożenie modelu atrybucji data-driven u klienta z branży Finanse trafiliśmy do finału Google Premier Partner Awards, za stworzenie narzędzia Smart Attribution dostaliśmy nominację do International Performance Marketing Awards, na projekt opracowania nowej technologii, która zautomatyzuje procesy marketingowe w oparciu o wypracowane metody i algorytmy ML, by zwiększać skuteczność sprzedaży online, otrzymaliśmy dofinansowanie od NCBiR i dopiero się rozkręcamy).

  • Stały dostęp do pasjonatów i ekspertów digital marketingu oraz wymianę wiedzy : mamy regularne wewnętrze spotkania ( Dzielimy się wiedzą ) oraz platformę z nagranymi szkoleniami wewnętrznymi z różnych obszarów digital marketingu oraz kompetencji miękkich (90% naszych pracowników potwierdza, że członkowie zespołu pomagają sobie nawzajem, wymieniają wiedzę i doświadczenia;
  • dane : ankieta wewnętrzna)

  • Jasne zadania, cele i zasady ewaluacji (min. raz w roku spotkanie ewaluacyjne z przełożonym), możliwość szybkiego awansu zależnego od Twoich wyników w pracy
  • W pierwszej kolejności poszukujemy osoby do Warszawy (tam stacjonuje CTO z zespołem), ale jesteśmy otwarci również na kandydata do biura w Gdańsku lub zdalnie : )
  • WARSZAWA - Mokotów . Daleko od Mordoru. Dog-friendly office. Blisko zieleni (m.in. Park Dreszera oraz Skwer im. Małkowskich).

    GDAŃSK obok Dworca Głównego, Zieleniak .

  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy : 8-9.30
  • Last but not least : wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia - umowa B2B lub umowa o pracę, benefity : opieka medyczna (Enel-Med) i / lub Benefit Multisport.
  • Przebieg rekrutacji : 1) Analiza aplikacji (nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów.
  • 2) Wstępna rozmowa telefoniczna z HR o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach. 3) Test wiedzy merytorycznej (w tak wymagającej branży to ważne).

    4) Rozmowa wideo lub stacjonarna z liderami działu i HR (to także czas dla Ciebie - śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!).

    5) Możliwa dodatkowa rozmowa zapoznawcza z zespołem 6) Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach.

    7) Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień : )

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku