Service Level Manager (IT /Telekomunikacja / IoT)
COMARCH
Wrocław, Polska
2 d. temu

Internet Rzeczy (IoT) to przyszłość : Smart Home, Smart Metering, Asset Tracking, Automotive, Industry 4.0, Smart Lightning, Healthcare, .

  • a ilość zastosowań ciągle rośnie. Rozwiązania IoT można znaleźć wszędzie - od obroży psa, przez samochody, po największe fabryki.
  • Część z nich jest już zapewne w Twoim domu (np. zdalny odczyt licznika) czy otoczeniu (np. tablice świetlne z czasem przyjazdu komunikacji miejskiej), a to dopiero początek.

    Wszystkie te urządzenia trzeba podłączyć do sieci i dostarczyć im odpowiednie (dopasowane do zastosowania) usługi telekomunikacyjne, dbając jednocześnie o ich bezpieczeństwo i niezawodność.

    Jest to obszar niesamowitego rozwoju dla operatorów telekomunikacyjnych, którzy potrzebują innowacyjnego oprogramowania do obsługi tego biznesu.

    Więcej informacji o naszym systemie znajdziesz na naszej stronie . W tej dziedzinie jesteśmy światowym liderem, a z naszej platformy korzystają najwięksi gracze (Deutsche Telekom, A1 Telekom Austria Group, Saudi Telecom Company, Sunrise, America Movil) na całym globie - Europa, Bliski Wschód, Ameryki.

    Pracujemy jednocześnie nad wieloma nowymi projektami, kolejnymi wersjami oprogramowania dla obecnych klientów jak i utrzymujemy i rozwijamy działające już wdrożenia.

    Jesteśmy szybko rosnącym działem, w którym ambitni i zmotywowani ludzie znajdą przestrzeń do bardzo szybkiego rozwoju kariery.

    W wielu obszarach poszukujemy osób chcących dołączyć do naszego zespołu i stać się częścią siły, która sprawi, że kolejne projekty w ekscytującym obszarze IoT ujrzą światło dzienne.

    Obecnie dla dobrze zorganizowanych osób gotowych do rozpoczęcia lub rozwoju kariery na pograniczu IT i biznesu, otwartych na wyzwania związane z kontaktem z zagranicznymi klientami i rozbudowanymi systemami informatycznymi oferujemy pracę na stanowisku Service Level Manager'a.

    Pracując z nami na tym samodzielnym stanowisku managerskim, masz okazję dbać o poziom usług w szerokim zakresie dla największych operatorów telekomunikacyjnych świata, głównie z Europy Zachodniej, Bliskiego Wschodu i Ameryki Łacińskiej.

    Z tego stanowiska możliwa jest także ewolucja w kierunku Kierownika Projektu.

    PROFIL PRACOWNIKA

  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i analityczne
  • Język angielski biegły w mowie i w piśmie
  • Umiejętność zbudowania i utrzymania dobrych relacji biznesowych z klientem
  • Kompetencje międzykulturowe - zrozumienie i umiejętność pracy z innymi kulturami
  • Wysoka samodyscyplina w zarządzaniu własnym czasem i wywiązywanie się z ustalonych terminów
  • Umiejętność sprawnego priorytetyzowania zadań
  • Doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu zadaniami oraz umiejętność pracy w zespole
  • Konstruktywne podejście do rozwiązywania problemów i nastawienie na rezultaty
  • Pozytywne nastawienie, motywowanie innych
  • Duch ciągłego usprawniania - rozwijanie nowych sposobów na usprawnianie procesów i pracy organizacji, wykorzystywanie okazji
  • Umiejętność czytelnego raportowania (w tym kreowania adekwatnych metryk i ich interpretacji)
  • Wykształcenie wyższe w obszarze IT, Telekomunikacji, Zarządzania lub podobnych
  • Co najmniej rok doświadczenia w pracy w podobnej branży (IT / Telekomunikacja)
  • Dodatkowym atutem będzie :
  • Wiedza na temat dobrych praktyk ITIL oraz doświadczenie we wsparciu skomplikowanych systemów ITWiedza dziedzinowa w obszarze telekomunikacjiDoświadczenie w pracy charakteryzującej się bliskim kontaktem z klientem

    TWOJE ZADANIA

  • Zapewnienie funkcjonowania usług IT dostarczanych przez Comarch w celu odpowiedniego wsparcia procesów biznesowych klienta
  • Mierzenie i raportowanie parametrów usług, jak również przygotowywanie wartościowego wkładu na spotkania różnych szczebli zarządzania
  • Monitorowanie i zwiększanie satysfakcji klientów z usług dostarczanych przez Comarch
  • Budowanie i utrzymanie długoterminowej relacji ze swoimi partnerami po stronie klienta
  • Kierowanie współpracą z architektami systemowymi, programistami, testerami, R&D i zespołami wsparcia
  • Dbanie o odpowiednią priorytetyzację zadań w zespołach i dotrzymywanie zobowiązań
  • Koordynacja najpoważniejszych incydentów, obsługa eskalacji oraz organizowanie dalszych akcji prewencyjnych
  • Zapewnienie wywiązywania się firmy z realizacji umów zawartych z klientami
  • DLA CIEBIE

  • Doskonała atmosfera pracy oparta na zaufaniu i wzajemnej pomocy
  • Bardzo duże możliwości rozwoju zarówno kompetencji technicznych jak i dziedzinowych
  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego - możliwość zmiany roli / stanowiska i odkrycia nowych pasji i potencjału
  • Ciekawe zadania i wiele wyzwań w innowacyjnym obszarze IoT
  • Udział w dużych, międzynarodowych projektach rozpoznawalnych na rynku
  • Realny wpływ na prowadzone projekty i wytwarzane produkty, coraz mocniej kształtujące otaczającą nas rzeczywistość
  • Stabilna praca w odnoszącej światowe sukcesy polskiej firmie
  • Elastyczny czas pracy
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
  • Udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku