Customer Service Junior Specialist
Michael Page
Warszawa, PL
6 d. temu
  • Obsługa zamówień klientów z dużą dokładnością, zapewniającą dostępność produktów i zarządzanie transportem zamówień
  • Współpraca z produkcją, magazynami i klientem
  • Zapoznanie się z produktami i procesami, aby ułatwić szybką reakcję na zapytania klientów
  • Prowadzenie dokładnej i zorganizowanej dokumentacji klienta
  • Zapewnienie pełnej zgodności z wymogami regulacyjnym
  • Biegła znajomość języka angielskiego i niemieckiego
  • Pierwsze doświadczenie w obsłudze klienta
  • Możliwość pracy wielozadaniowej z dużą orientacją na szczegóły
  • Zdolność do utrzymywania odpowiednich i solidnych relacji biznesowych z klientami
  • Zdolność do pracy w dynamicznym środowisku zespołowym
  • Dobra komunikacja i umiejętności interpersonalne
  • Umowa o pracę na 20 miesięcy
  • Interesująca, odpowiedzialna i wymagająca praca w międzynarodowej firmie o uznanej reputacji
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku