Talent Acquisition Partner
Centuria Sp. z o.o.
Poznań, Polska
3 d. temu

Talent Acquisition Partner w Centurii powinien łączyć w sobie trzy cechy. Po pierwsze musi rozumieć ludzi, bo to na nich opiera się wszystko co tworzymy.

Po drugie powinien być strażnikiem wartości organizacyjnych, tak jak każdy z nas. Po trzecie, nie może bać się podejmować decyzji i działać, ponieważ bycie Talent Acquisition Partnerem to nieustanne czuwanie nad dobrem zarówno ludzi, jak i organizacji.

Twoje zadania

  • Planowanie strategii rekrutacyjnej
  • Prowadzenie procesu rekrutacyjnego End to End
  • Doradztwo w zakresie planowania zatrudnień
  • Prowadzenie feedbacków (organizacyjnych,onboardingowych itp.)
  • Negocjacje umów, stawek, zakresu obowiązków
  • Zarządzanie rozwojem zespołu rekrutacji
  • Dbanie o wysokie CX
  • Nieustanne usprawnianie procesu rekrutacyjnego
  • Szkolenia współpracowników do przeprowadzania rozmów technicznych / kompetencyjnych
  • Budowanie bezpiecznych baz danych kandydatów
  • Budowanie relacji z kandydatami na rynku
  • Uczestnictwo w strategii rozwoju marketingu rekrutacyjnego
  • Wymagania

  • Minimum 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Doświadczenie w tworzeniu strategii rekrutacyjnej oraz prowadzenia i ulepszania procesów rekrutacyjnych
  • Doświadczenie we współpracy z Hiring Managerami
  • Znajomość narzędzi Direct Search
  • Znajomość zagadnień SEO oraz narzędzi do budowania kampanii w marketingu rekrutacyjnym
  • Znajomość technik budowania wywiadu behawioralnego
  • Umiejętność negocjowania - mile widziane doświadczenie poparte certyfikatem
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego
  • Znajomość i umiejętność używania przynajmniej jednej metodologii zarządzania pracą
  • Oferujemy

  • Wynagrodzenie : 10 000 - 12 000 netto + VAT w oparciu o kontrakt B2B
  • Duży wpływ na kierunki rozwoju firmy, możliwość proponowania własnych, nowych rozwiązań, testowania ich i wprowadzania w życie
  • Dużą porcję praktycznej wiedzy i budżet na jej poszerzanie
  • Budżet na rozwój i uczestnictwo w konferencjach
  • Pracę w firmie o płaskiej strukturze organizacyjnej
  • Narzędzia niezbędne do współpracy (laptop, telefon, Internet mobilny + wewnętrzna wypożyczalnia sprzętu, dzięki której możesz wyposażyć stanowisko pracy na HO - od biurka, przez słuchawki po lampę)
  • Prywatną opiekę medyczną LuxMed
  • Kafeterię MyBenefit (ponad 5000 sklepów i usług, z których sam możesz wybrać swoje benefity)
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Strefa relaksu
  • Integracje firmowe, firmowa drużyna sportowa
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku