KIEROWNIK DZIAŁU RECEPCJI
Hotel Continental
Krynica Morska, Pomorskie
3 d. temu
source : Lento.pl

Obowiązki Kierownika recepcji w Hotelu Continental : Organizacja pracy działu recepcji, w tym zarządzanie, szkolenie i motywowanie pracowników działu Zapewnienie najwyższego poziomu usług świadczonych przez dział recepcji Monitorowanie poziomu wskaźników zadowolenia klientów hotelu Analiza oczekiwań i opinii klientów oraz inicjowanie działań korygujących Prezentowanie oferty i aktywna sprzedaż usług hotelowych Zarządzanie procesem rezerwacji wpływających do hotelu oraz zarządzanie dostępnością hotelu Sporządzanie raportów sprzedażowych i kasowych Ustalanie harmonogramu zmian pracowniczych Kontrola czystości pokoi hotelowych Oczekiwania wobec kandydatów : Minimum dwuletnie doświadczenie w recepcji w branży hotelowej Nienaganna prezencja i wysoka kultura osobista Znajomość języka angielskiego Znajomość obsługi komputera, w szczególności : pakietu MS Office, programów zarządzania hotelem ,znajomość programu S4H będzie dodatkowym atutem Silnie rozwinięte zdolności przywódcze, komunikatywność, kreatywność i innowacyjność Samodzielność i dynamizm w działaniu Dyspozycyjność i umiejętność pracy pod presją czasu Sumienność, odpowiedzialność i zaangażowanie Możliwe zakwaterowanie.

Zgłoś tę pracę
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Aplikuj
Mój adres email
Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
Kontynuuj
Formularz wniosku