Inżynier Wsparcia Technicznego II Lini
UPC
Katowice
8 d. temu

Inżynier Wsparcia Technicznego II Linii

Oczekujemy od Ciebie :

  • znajomość zagadnień związanych z telewizją cyfrową, Internetem, telefonią w stopniu zaawansowanym,
  • umiejętności szybkiego diagnozowania oraz rozwiązywania problemów;
  • predyspozycji do obsługi Klienta
  • bardzo dobra znajomość wewnętrznych systemów i narzędzi
  • umiejętność dostrzegania wad systemów i chęć ich usprawniania
  • wykształcenia technicznego
  • Twoje zadania :

  • telefoniczna techniczna obsługa Klientów w zakresie usług : telewizji cyfrowej, Internetu, telefonu (helpdesk);
  • diagnozowanie, analizowanie oraz rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych Klientów UPC oraz ścisła współpraca z zespołami IT w tym zakresie
  • Zapewniamy :

  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • umowa o pracę zawarta bezpośrednio z UPC
  • stałe wsparcie ze strony przełożonego oraz zespołu;
  • możliwość rozwoju zawodowego i kontynuowania kariery w strukturach firmy;
  • świadczenia dodatkowe (m.in. prywatna opieka medyczna, system kafeteryjny mybenefit, pakiet usług UPC).
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku