Konsultant ds. Reklamacji i Obsługi Klienta
T‑Mobile Polska S.A
Warszawa Biuro Regionalne
19 d. temu

Kraj : Polska

Region : Polska : mazowieckie

Zakres odpowiedzialności

  • profesjonalna obsługa Klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami T-Mobile Polska
  • kompleksowa obsługa reklamacji Klientów Postpaid / Prepaid
  • Profil kandydata

  • umiejętność prowadzenia korespondencji z Klientem
  • znajomość zasad rozpatrywania korespondencji reklamacyjnej
  • umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych z Klientami
  • nastawienie na realizację celów zespołowych i zadań samodzielnych
  • umiejętności tłumaczenia trudnych zagadnień w prosty sposób
  • umiejętności pracy pod presją czasu i odporność na stres
  • HR Shared Service Center

    Adres e-mail MyHR Recruitment telekom.com

    www.firma.t-mobile.pl / pl / kariera

    www.facebook.com / tmobilep

    Aplikuj
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku