Specjalista ds. Obsługi Klienta
Arche Consulting Sp. z o.o. Sp. k.
Mikołów
28 d. temu

Obowiązki :

  • obsługa klientów (oferowanie, nadzór nad realizacją zleceń, bieżąca komunikacja z klientem),
  • realizowanie założonych celów sprzedażowych,
  • przygotowanie umów i koordynowanie ich realizacji,
  • pozyskiwanie nowych klientów i rozwój działu sprzedaży,
  • prowadzenie negocjacji z kontrahentami,
  • ekspedycja produktów i fakturowanie,
  • sporządzanie raportów i analiz.
  • Wymagania :

  • min. 2 lata doświadczenia w obszarze sprzedaży w branży produkcyjnej,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2 / C1 (znajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem),
  • silnej orientacji na potrzeby klienta, wysokich umiejętności interpersonalnych oraz samodzielności w działaniu,
  • bardzo dobrej znajomości rysunku technicznego oraz pakietu MS Office (szczególnie aplikacji Excel, mile widziane doświadczenie w Ms Project),
  • czynnego prawa jazdy kat. B,
  • gotowości do odbywania podróży służbowych,
  • mile widziane wykształcenie wyższe techniczne.
  • Nasz Klient oferuje :

  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • wynagrodzenie wraz z systemem premiowym dostosowane do posiadanych kwalifikacji,
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz doskonalenia swojej wiedzy i kompetencji,
  • pracę w doświadczonym i zgranym zespole,
  • pakiet prywatnej opieki medycznej, dofinansowanie do karty sportowej, ZFŚS,
  • możliwość skorzystania z atrakcyjnych programów dedykowanych dzieciom pracowników (bezpłatne wyjazdy wakacyjne, stypendia zagraniczne, itp.).
  • Aplikuj
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku