Asystent ds. obsługi korespondencji elektronicznej
Bank Millennium
Warszawa
‎9 godz. temu

Obowiązki

Dołącz do Banku Millennium i rozwijaj swoje talenty zawodowe w Departamencie Bankowości Bezpośredniej.

Co przed Tobą : Obsługa zapytań Klientów Banku Millennium z zakresu produktów i usług Banku kierowanych mailowo poprzez stronę internetową oraz chat.

Wymagania

  • znajomość produktów i usług bankowych
  • umiejętność jasnego i precyzyjnego formułowania myśli przede wszystkim w formie pisemnej
  • sprawność i wiedza z zakresu obsługi elektronicznych kanałów komunikacji dostępnych na rynku
  • nienaganna polszczyzna : gramatyka, ortografia oraz stylistyka
  • gotowość do pracy z Klientem poprzez wykorzystanie różnych form kontaktu w tym również kontaktu telefonicznego
  • znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację pisemną oraz werbalną będzie dodatkowym atutem
  • gotwość do pracy w systemie zmianowym - 24 / 7.
  • Oferujemy

  • pracę na pełny etat z perspektywą stałego zatrudnienia
  • pracę w organizacji o wysokich standardach i kulturze
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy uzależniony od efektów Twojej pracy
  • cenne doświadczenie w zakresie obsługi pełnej palety produktów bankowych i kontaktów z Klientem
  • kompleksowe szkolenia wdrożeniowe z mentorem, produktowe, systemowe, proceduralne oraz warsztaty przygotowujące do obsługi Klienta
  • prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport (zamiennie vouchery do kina) oraz dofinansowanie hobby i strefę zniżek
  • dobrą atmosferę i pracę z nietuzinkowymi ludźmi, tworzącymi zgrany i profesjonalny zespół
  • przyjazne biuro w sąsiedztwie metra, tuż obok Pola Mokotowskiego
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku