Administrator Baz Danych Oracle
Nest Bank
Warszawa Centrala
38 d. temu

Zakres obowiązków :

  • rozwiązywanie problemów związanych z wydajnością baz danych, strojenie parametrów instancji, proponowanie ulepszeń wydajnościowych w kodzie SQL.
  • PL / SQL oraz procesach realizowanych na bazie danych,

  • monitorowanie wydajności aplikacji utrzymywanych na platformie bazodanowej,
  • realizacja zadań i projektów w obszarze rozwoju infrastruktury bazodanowej,
  • administrowanie bazami danych Oracle instalacja, konfiguracja, strojenie, zarządzanie dostępem,
  • instalacja poprawek RDBMS, migracje baz danych między platformami, upgade baz danych Oracle do wyższych wersji,
  • wdrażanie i kontrola realizacji procesu tworzenia kopii zapasowych,
  • udział w testach : odtwarzania baz danych, uruchamiania środowisk zapasowych,
  • współudział w tworzeniu instrukcji operacyjnych, dokumentacji platformy bazodanowej oraz planów awaryjnych.
  • Wymagania :

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki : informatyka
  • i pokrewne),
  • zaawansowana umiejętność strojenia baz danych i SQL,
  • znajomość narzędzi AWR, ASH, ADDM, tkprof i efektywnego posługiwania się nimi przy rozwiązywaniu problemów wydajnościowych,
  • wiedza i doświadczenie w zakresie administrowania bazami danych Oracle (12c, 11g) na poziomie zaawansowanym,
  • wiedza i doświadczenie w zakresie technologii Oracle RAC oraz ASM (instalacja, konfiguracja, strojenie, upgrade, migracje, rozwiązywanie problemów),
  • znajomość zagadnień backupu i odzyskiwania baz danych Oracle oraz narzędzia RMAN,
  • zaawansowana znajomość SQL, PL / SQL,
  • umiejętności w posługiwaniu się językami skryptowymi (bash),
  • umiejętność pracy w środowisku UNIX (IBM AIX), Linux (RedHat),
  • mile widziana znajomość Oracle Standby oraz Oracle Data Guard,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodne czytanie dokumentacji i komunikację z Oracle Support,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • inicjatywa oraz bardzo dobra organizacja pracy,
  • samodzielność i gotowość do szybkiego rozwoju i samokształcenia,
  • gotowość do zdalnych dyżurów telefonicznych.
  • Oferujemy :

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • pracę pełną wyzwań w nowoczesnej, prężnie rozwijającej się instytucji finansowej,
  • możliwość udziału w ciekawych projektach,
  • wyzwania umożliwiające rozwój własnych umiejętności,
  • pakiet socjalny (ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty Multi Sport).
  • Aplikuj
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku