Technical Support Consultant
Comarch
Krakow, Polska
64 d. temu

Opis stanowiska :

  • Rejestracja zgłoszeń od klientów anglojęzycznych
  • Udzielanie wsparcia klientom biznesowym w zakresie problemów technicznych
  • Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
  • Wymagania :

  • Wykształcenie wyższe informatyczne (mile widziani studenci i absolwenci kierunków informatycznych)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Mile widziana znajomość Microsoft SQL Server
  • Zdolności analityczne
  • Gotowość do pogłębiania wiedzy i doskonalenia umiejętności
  • Oferujemy :

  • Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
  • Pracę przy obsłudze serwisowej jednego z głównych produktów Comarch
  • Możliwość rozwoju i pogłębiania wiedzy merytorycznej
  • Uczestnictwo w międzynarodowych projektach
  • Praca w międzynarodowym zespole
  • Indywidualny program rozwoju pracownika wraz z planem szkoleń
  • Prywatna opieka medyczna
  • Aplikuj
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku