Specjalista Service Desk (wsparcie aplikacji biznesowych i systemów IT)
SII
Lublin, Polska
8 d. temu

Strona główna Oferty Pracy

2018

Zobacz film o Sii Zobacz film o Sii Daniel, scrum master

Specjalista Service Desk (wsparcie aplikacji biznesowych i systemów IT)

Wyzwania przed Tobą :

  • Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie użytkowników systemów informatycznych
  • Możliwość rozwoju w obszarze wsparcia aplikacji IBM i Microsoft, m.in. : SharePoint, Dynamics AX / CRM, Active Directory, SCOM
  • Monitorowanie bieżącej dostępności, wydajności serwerów MS Windows 2016 i MS SQL oraz aplikacji biznesowych
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
  • Analizowanie przyczyn błędnego działania stacji roboczych użytkowników
  • Czuwanie nad bezpieczeństwem systemów IT
  • Obsługiwanie zgłoszeń w narzędziu ITSM w oparciu o praktyki ITIL
  • Oczekiwane umiejętności :

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki : Informatyka, Edukacja Techniczno Informatyczna)
  • Doświadczenie w dziale wsparcia technicznego IT (w tym staże, praktyki) / minimum 6 miesięcy
  • Ogólna znajomość systemów operacyjnych i serwerowych z rodziny MS Windows
  • Praktyczna znajomość usługi MS Active Directory
  • Mile widziana znajomość zagadnień związanych z technologiami Microsoft : PowerShell, SharePoint, Dynamics
  • Mile widziana podstawowa znajomość zagadnień związanych z bazami danych MS SQL
  • Dobra znajomość języka angielskiego (minimum B1)
  • Gotowość do pracy w trybie zmianowym
  • Nastawienie na rozwój i bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Samodzielność, komunikatywność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • Korzyści dla Ciebie :

  • Renomowany i stabilny pracodawca wyróżniony czterokrotnie nagrodą Great Place to Work oraz osiągający 31% wzrostu przychodu rocznie
  • Unikatowe projekty realizowane dla ponad 200 międzynarodowych liderów, z branż m.in. motoryzacyjnej, lotniczej, hi-tech i finansowej
  • Współpraca z ekspertami 13 Centrów Kompetencyjnych realizujących projekty oparte na światowej klasy rozwiązaniach : IBM, Microsoft, SAS, Xamarin, Oracle czy Red Hat
  • Wewnętrzna aplikacja Job Changer, z którą w łatwy sposób możesz zmienić projekt, poznać nowe technologie lub relokować się do innego oddziału Sii
  • Ciągły rozwój poprzez szkolenia techniczne, językowe i konferencje branżowe (w których możesz wziąć udział lub wystąpić na nich jako ekspert)
  • Program wsparcia najlepszych Top Gun
  • Dofinansowanie Twoich pasji oraz inicjatyw charytatywnych (SiiPower Volunteers)
  • Niezliczona ilość spotkań integracyjnych (piwne piątki, piknik, wyjazd integracyjny czy mikołajki)
  • Zainteresowała Cię ta oferta?

    Aplikuj

    Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku