Konsultant ds. Kontroli Jakości Obsługi Klienta
Idea Bank
lubelskie Lublin
6 d. temu

Na w / w stanowisku będziesz odpowiedzialny za :

  • Kontrolę, odsłuch i ocenę jakościową rozmów telefonicznych prowadzonych przez doradców z klientami Banku,
  • Monitorowanie procesu obsługi klienta,
  • Planowanie i organizowanie badań jakościowych oraz ilościowych dotyczących obsługi klienta,
  • Inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych, projektowanie i wdrażanie planów naprawczych dla obszarów obsługi klienta,
  • Bieżące raportowanie, tworzenie prezentacji oraz rekomendacji związanych z jakością badanych obszarów,
  • Udział we wdrażaniu inicjatyw mających na celu poprawę jakości obsługi Klienta.
  • Nasze oczekiwanie :

  • Wykształcenie wyższe, ewentualnie studenci ostatniego roku studiów,
  • Znajomość produktów i procesów bankowych,
  • Znajomość standardów obsługi klienta,
  • Doświadczenie w planowaniu, organizacji oraz koordynacji badań jakości obsługi,
  • Dodatkowy atutem będzie doświadczenie w realizacji badań jakości obsługi klienta w instytucji finansowej,
  • Zdolności analityczne, umiejętność wyciągania wniosków z analizowanych danych,
  • Umiejętność opracowywania i wygłaszania prezentacji z wynikami analiz.
  • Oferujemy :

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę wraz z pakietem benefitów (prywatna opieka medyczna, karnet sportowy, ubezpieczenie grupowe),
  • Szansę na zdobycie interesującego doświadczenia w zakresie badań jakości w instytucji finansowej,
  • Świetną atmosferę w zgranym zespole,
  • Możliwość zdobycia kompleksowej wiedzy na temat procesów i zasad funkcjonowania Banku.
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku