Specjalista/-tka ds. obsługi klienta
WIELTON S.A.
Wieluń
4 d. temu

Główne obowiązki :

  • przygotowywanie i przedstawianie ofert handlowych
  • obsługa transakcji handlowych (zamówienie zlecenie fakturowanie)
  • sporządzanie raportów
  • praca w programie CRM
  • Wymagania :

  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (głównie Excel)
  • dobra znajomość języka rosyjskiego
  • umiejętność swobodnego poruszania się w programach komputerowych
  • komunikatywność, systematyczność i samodzielność
  • umiejętność pracy w zespole
  • Oferujemy :

  • szkolenia i rozwój pracowniczy
  • przyjazną atmosferę w pracy
  • uczestnictwo w nowych projektach
  • wsparcie zespołu we wdrożeniu na nowym stanowisku
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku