Lean Manager
Arriva
Polska
1 d. temu
  • Zarządzanie projektami,
  • Budowanie i wdrażanie narzędzi oraz metodologii zgodnych z filozofią Lean Management,
  • Wdrażanie kultury ciągłego doskonalenia (coaching, komunikacja) zgodnie z systemem 5S,
  • Współpraca z kadrą managerską i pracownikami podczas realizacji projektów poprawy efektywności / jakości,
  • Identyfikacja problemów w procesach operacyjnych oraz organizacji pracy,
  • Przygotowanie raportów w zakresie planowanych i realizowanych działań optymalizacyjnych, komunikowanie postępów i osiąganych wyników w poszczególnych projektach.
  • Oczekujemy :

  • Wykształcenia wyższego (preferowane techniczne),
  • Min. 2 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Podstawowej wiedzy z obszaru metodologii Lean Management, zarządzania projektami,
  • Doświadczenie w obszarze transportu mile widziane,
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2,
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
  • Umiejętności prowadzenia szkoleń, coachingu,
  • Prawa jazdy kat. B.
  • Oferujemy :

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym,
  • Ambitną, rozwijającą i odpowiedzialną pracę, gwarantującą podnoszenie kompetencji oraz rozwój osobisty,
  • Niezbędne narzędzia do pracy,
  • Samodzielność w podejmowaniu decyzji,
  • Bardzo dobrą atmosferę pracy wśród otwartych i kreatywnych osób.
  • Osoby zainteresowane złożeniem aplikacji proszone są o przesłanie CV na email : wpisując w temat nazwę stanowiska .

    Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku