Specjalista ds. wsparcia Działu Kluczowych Klientów
JTI
Warsaw, Poland
13 d. temu

Tytuł : Specjalista ds. wsparcia Działu Kluczowych Klientów

Numer ogłoszenia : 12948 Kraj : Poland Miasto : Warsaw Kategorii : Sprzedaż Forma zatrudnienia : Pełny etat Poziom doświadczenia : Osoby z doświadczeniem Opis :

JTI Polska jest częścią Japan Tobacco International, czołowego międzynarodowego koncernu tytoniowego działającego w 120 krajach.

Marki w ofercie JTI Polska to Camel, LD oraz Winston.

Na całym świecie JTI zatrudnia ponad 40 tys. Osób, a polski zespół liczy obecnie ponad 1500 pracowników. W 2018 r. JTI Polska zajęła 2.

miejsce w renomowanym rankingu Top Employers i jest najwyżej notowanym pracodawcą w branży FMCG wśród laureatów.

W 2017 roku Business Centre Club wyróżnił naszą Firmę nagrodą Lidera Polskiego Biznesu za wyjątkowe podejście do zarządzania, nadzwyczajną troskę o pracowników oraz działania CSR.

Jesteśmy członkiem japońskiej grupy producentów tytoniu. Więcej informacji na stronie www.jti.com

W ramach ciągłego rozwoju JTI Polska, zapraszamy do wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym na stanowisko :

Specjalista ds. wsparcia Działu Kluczowych Klientów

Key Account Support Specialist)

Obowiązki :

Na tym stanowisku będziesz odpowiadać za :

  • Przygotowywanie cyklicznych raportów, analiz, zestawień, prezentacji dla Krajowego Kierownika ds. Kluczowych Klientów (NKAM) oraz raportującego do niego zespołu Kierowników ds.
  • Kluczowych Klientów (SKAMs / KAMs)

  • Zapewnienie wsparcia w rozwoju i implementacji projektów w Dziale Kluczowych Klientów
  • Administracja budżetu KA & KLA (PR, MIGO w SAP)
  • Wsparcie administracyjne w zakresie prawidłowego przepływu dokumentacji wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji
  • Profesjonalną i efektywną komunikację pomiędzy wszystkimi członkami Działu Kluczowych Klientów i innymi działami Firmy
  • Wsparcie operacyjne SKAMs / KAMs
  • Oczekiwania :

  • Wykształcenie wyższe lub ostatnie lata studiów (4-5 rok)
  • Min. 1 rok doświadczenia na podobnym specjalistycznym stanowisku
  • Umiejętność budowania partnerskich relacji biznesowych ze współpracownikami z innych działów oraz partnerami zewnętrznymi
  • Dokładność, inicjatywa w działaniu oraz zarządzanie własną efektywnością
  • Umiejętność analizowania i interpretowania danych sprzedażowych i finansowych
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i obsługa pakietu MS Office (w szczególności Excel oraz Power Point) są warunkami koniecznymi aplikacji.
  • Oferujemy :

  • Pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość zdobycia nowej wiedzy z zakresu procesów rządzącymi sprzedażą w kanale nowoczesnym
  • Indywidualny plan rozwoju na stanowisku umożliwi Ci korzystanie ze szkoleń i programów rozwojowych
  • Bogaty pakiet benefitów m.in. opieka medyczna, plan emerytalny, ubezpieczenie na życie, karta Multisport
  • Aplikuj
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku