Stanowisko ds. rozliczeń
ZUS
Chorzowie
9 d. temu

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy

Niezbędne :

  • wykształcenie średnie
  • Pożądane :

  • wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka, prawo)
  • minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi
  • Wymagania dodatkowe

  • znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
  • znajomość zasad rozliczania składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, FP, FGŚP,
  • znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
  • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość ustawy Ordynacja podatkowa
  • znajomość obsługi pakietu MS Office
  • rzetelność połączona z umiejętnością planowania, podejmowania decyzji i organizowania pracy własnej
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pod presją czasu
  • komunikatywność
  • nastawienie na wyniki, terminowość
  • chęć rozwijania własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji
  • umiejętność współpracy z innymi
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • samodzielność, odpowiedzialność
  • umiejętność stosowania przepisów
  • umiejętność poprawnego przekazywania informacji ustnych i pisemnych
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy

    Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.

    Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku