Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Banco Santander (México) S.A
Wrocław, Polska
5 d. temu

Zadania :

  • telefoniczna obsługa Klientów, udzielanie informacji na temat bieżącej oferty produktowej;
  • dbanie o wysoką jakość obsługi, wpływ na tworzenie pozytywnego wizerunku banku.
  • Od Kandydatów oczekujemy :

  • wykształcenia co najmniej średniego;
  • łatwości nawiązywania kontaktu i umiejętności budowania relacji z Klientami;
  • podstawowej obsługi komputera;
  • dyspozycyjności (gotowość do pracy zmianowej).
  • Oferujemy :

  • umowę o prace od pierwszego dnia zatrudnienia (również w trakcie szkolenia);
  • gwarantowane wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowy;
  • profesjonalne szkolenia oraz wsparcie w okresie wdrożenia;
  • możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy, udział w różnorodnych projektach, konkursach z nagrodami;
  • pracę w biurze zapewniającym komfortowe warunki pracy;
  • benefity- prywatna opieka medyczna, dofinasowanie do karty Multisport, imprezy integracyjne, prezenty świąteczne, dofinasowanie do kolonii dla dzieci oraz wycieczek dla pracowników.
  • Masz pytania? Zadzwoń do nas : 71 358 2189 .

    Nasz telefon rekrutacyjny jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 09 : 00 15 : 00.

    Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku