Stanowisko ds. obsługi teczek spraw w obiegu bieżącym
ZUS
Szczecinie
9 d. temu

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy

Niezbędne :

  • wykształcenie średnie
  • Pożądane :

  • wykształcenie wyższe (zarządzanie, ekonomia, ubezpieczenia społeczne, administracja)
  • minimum 2 lata pracy związanej z obsługą dokumentacji
  • Wymagania dodatkowe

  • znajomość zasad postępowania z dokumentacją zgromadzoną w archiwum zakładowym
  • znajomość Ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
  • znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • samodzielność, rzetelność i terminowość
  • nastawienie na wyniki / konsekwencja w działaniu i odpowiedzialność
  • umiejętność współpracy
  • chęć rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy

    Zapewnia udostępnianie i utrzymanie zasobu dokumentacji w obiegu bieżącym

    Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku