Młodszy Doradca Klienta Zamożnego
Bank Millennium
Opole
23 d. temu

Obowiązki

  • Aktywne wspieranie Doradców Prestige podczas procesu sprzedaży usług finansowych
  • Wspieranie Doradców Prestige w zarządzaniu portfelem Klientów
  • Zapewnienie obecnym i potencjalnym Klientom profesjonalnej obsługi
  • Budowanie długofalowych relacji z klientami segmentu Prestige
  • Wymagania

  • Znajomość zasad funkcjonowania rynku pieniężnego i kapitałowego
  • Doświadczenie w sprzedaży wymagającej identyfikacji indywidualnych potrzeb klientów
  • Umiejętność budowania trwałych relacji z Klientem
  • Ukierunkowanie na realizacje zadań i osiąganie założonych celów biznesowych
  • Wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie do ludzi
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego
  • Oferujemy

  • Umowę na pracę, pakiet socjalny, w tym opiekę medyczną
  • Pracę w młodym i dynamicznym zespole
  • Perspektywy rozwoju i awansu w ramach międzynarodowej instytucji finansowej
  • Profesjonalne szkolenia rozwijające kompetencje i pogłębiające wiedzę
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku