ASYSTENT HANDLOWCA
Meeting Planner Sp. z o.o.
Kraków
1 d. temu

Opis firmy

Extend Vision świadczy kompleksowe usługi wystawienniczo-targowe od 1994 roku. W swoichdziałaniach wykorzystujemy nowoczesne metody, technologie i narzędzia pracy, a dzięki zgranemuzespołowi zbudowaliśmy pozycję jednej z wiodących firm na rynku.

Opis stanowiska

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za :

  • przygotowanie dokumentów handlowych (umów, zamówień, wycen)
  • przygotowywanie i wysyłanie ofert dla klientów
  • prowadzenie działań handlowych
  • koordynację projektów
  • ewidencję faktur oraz innych dokumentów
  • aktualizację bazy danych
  • dbanie o dobry wizerunek firmy
  • Od kandydatów oczekujemy :

  • dobrej organizacji pracy
  • sumienności, skrupulatności, odpowiedzialności
  • minimum rocznego doświadczenia zawodowego
  • praktycznej znajomości obsługi pakietu Office
  • znajomości j. angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • umiejętności współpracy w zespole i budowaniu pozytywnych relacji z klientami
  • Oferujemy :

  • stabilną pracę w oparciu o umowę o pracę plus dodatkowe - wynagrodzenie zależne od wyników
  • wsparcie w procesie wdrożenia
  • dużą samodzielność i wartościowe doświadczenie zawodowe
  • miłą atmosferę w pracy
  • dodatkowe benefity (szkolenia, imprezy, wyjazdy integracyjne, karta MultiSport)
  • Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji zawierających CVi klauzulę o ochronie praw osobowych drogą elektroniczną na adres :

    Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

    Więcej informacji :

    Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku