Inżynier I linii wsparcia
Comarch
Krakow, Polska
5 d. temu

Opis stanowiska :

  • diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących zgłoszeń serwisowych
  • wsparcie techniczne klienta
  • wykonywanie prac serwisowych, instalacyjnych oraz konfiguracyjnych
  • naprawa sprzętu komputerowego
  • Wymagania :

  • znajomość budowy i naprawy komputerów klasy PC oraz laptopów
  • znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows (Windows XP, Vista, 7, 8)
  • znajomość systemu Windows Server oraz Active Directory
  • podstawowa znajomość tworzenia skryptów w środowisku Windows / Linux
  • dobra organizacja pracy
  • wysoka kultura osobista
  • komunikatywność
  • Mile widziane :

  • znajomość środowiska Linux
  • znajomość języka angielskiego
  • Oferujemy :

  • stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
  • współpracę z doświadczonymi specjalistami
  • prywatną opiekę medyczną (również dla członków rodziny)
  • indywidualny program rozwoju pracownika wraz z planem szkoleń
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku