Stażysta do Zespołu IT Helpdesk
StanleyBlack&Decker Polska
Warszawa
3 d. temu

Obowiązki :

  • Wsparcie techniczne użytowników wewnętrznych Stanley Black & Decker (1 linia wsparcia)
  • Odpowiadanie na zapytania telefoniczne kierowane do Service Desk, praca w systemie ticketów
  • w języku angielskim

  • Rejestrowanie problemów IT, ich analiza, kategoryzacja, przypisywanie ważności
  • Rozwiązywanie problemów użytkowników końcowych lub przekazywanie zapytań do odpowiednich zespołów wsparc
  • Wymagania :

  • Biegła znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
  • Student / ka lub absolwent / ka Informatyki, Technologii Informacyjnych, Telekomunikacji
  • lub pokrewnych kierunków

  • Zdolności analityczne oraz umiejętność rozwiązywania problemów
  • Doskonałe zdolności interpersonalne
  • Dostępność do pracy w wymiarze przynajmiej 20 godzin tygodniowo
  • Oferujemy :

  • Możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia poprzez pracę z technologiami takimi jak : Active Directory, Exchange, SCCM oraz okazja do doskonalenia języka angielskiego
  • Pracę na nowoczesnym sprzęcie
  • Elastyczne godziny pracy (możliwość dopasowania grafiku do zajęć na studiach)
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie (zawartą przez agencję zewnętrzną) na okres minimum 3 miesięcy
  • Dla wybranych kandydatów, po zakończeniu okresu stażowego, możliwość pozostania
  • w strukturach firmy

    Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku