KIEROWNIK DS. ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
Citi
Warszawa, MA, POL
41 d. temu

Description

  • Zdecydowane egzekwowanie od partnerów wysokiej jakości sprzedaży poprzez poprzez dzielenie się najlepszymi praktykami sprzedażowymi, szkolenia oraz biznesowe wsparcie
  • Przeprowadzanie cyklicznych audytów w siedzibach i biurach handlowych Agencji w celu zapewnienia ciągłości działalności Agencji w zgodzie z zapisami umownymi oraz istniejącymi instrukcjami i procedurami
  • Dokonywanie bieżącej oraz comiesięcznej oceny założeń jakościowych Partnerów w celu stałej poprawy wskaźników jakościowych
  • Zapewnienie, że przewidziany proces sprzedażowy oraz wymagania względem zachowania sprzedawców są zgodne z istniejącymi przepisami prawa, regulacjami zewnętrznymi i wewnętrznymi oraz oczekiwaniami klientów względem jakości obsługi
  • Monitorowanie jakości sprzedaży, opracowywanie danych i raportów w odniesieniu do ustalonych norm i standardów, a także przekazywanie informacji zwrotnej o osobach objętych planami naprawczymi
  • Identyfikacja obszarów do poprawy i raportowanie całościowych wyników do menedżerów sprzedaży i szefa Departamentu
  • Nadzorowanie procesu odsłuchu rozmów w ramach procesu Call Monitoringu dla kanału Telesales; weryfikacja poprawności oceny poprzez prowadzenie próbnych odsłuchów, omawianie wyników z menedżerami odpowiedzialnymi za współpracę z Agencjami Telesales
  • Przeprowadzanie kwartalnych testów wiedzy dla pracowników Agencji sprzedaży bezpośredniej i Agencji Telesales; porównywanie wyników, identyfikacja trendów i braków w wiedzy doradców, bieżąca współpraca z Działem Szkoleń w celu organizacji dodatkowych sesji szkoleniowych w celu pokrycia tych braków
  • Bieżąca współpraca z menedżerami sprzedaży i innymi jednostkami Banku w celu zapewnienia, że system kontroli jakości działa prawidłowo.
  • Dostosowywanie systemu do aktualnych potrzeb, komunikacja zmian, a także zapewnienie narzędzi i szkoleń niezbędnych do realizacji założonych celów jakościowych

    Qualifications

  • Min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży
  • Znajomość produktów bankowych (preferowane)
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Biegła obsługa programów Excel i Powerpoint.
  • Prawo jazdy kat. B
  • Gotowość do podróży służbowych
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów na każdym poziomie biznesowym, zarówno wewnątrz jak i poza organizacją
  • Proaktywność i wysoka samomotywacja
  • Łatwość w rozwiązywaniu problemów, oraz umiejętność pracy pod presją czasu
  • Aplikuj
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku