MŁODSZY SPECJALISTA CUSTOMER SERVICE
FFIL ŚNIEŻKA SA
podkarpackie , PL
4 d. temu

Zadania dla Ciebie

  • Kompleksowa obsługa klientów poprzez odpowiedzi na zapytania, przyjmowanie zamówień, budowanie i utrzymywanie relacji,
  • Inicjowanie realizacji zamówień klientów poprzez wprowadzanie warunków handlowych do systemu ERP,
  • Informowanie klientów o statusie realizacji zamówień,
  • Doradztwo w zakresie oferty produktowej,
  • Rozliczanie transakcji handlowych poprzez wystawianie dokumentów sprzedaży,
  • Przygotowywanie zestawień, rankingów, statystyk oraz innych analiz zlecanych przez przełożonego,
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
  • Bieżąca współpraca z innymi działami w firmie.
  • W zamian oferujemy

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • Rozwój kompetencji poprzez dostęp do najnowszej wiedzy i szkoleń oraz współpracę z ekspertami w branży,
  • Pracę w organizacji, która daje pracownikom możliwość realizacji swoich pomysłów i angażuje ich w podejmowanie decyzji,
  • Pracę w młodym, lecz doświadczonym zespole, od którego można się wiele nauczyć, ale który równie chętnie nauczy się czegoś od innych,
  • Środowisko w którym kierujemy się jasno określonym systemem wartości,
  • Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia,
  • Dobre warunki pracy i bogaty pakiet socjalny,
  • Komfortowe przestrzenie biurowe oraz pyszną kawę z ekspresu.
  • Nasze oczekiwania

  • Wykształcenie wyższe (min. Licencjat),
  • Doświadczenie w pracy w sprzedaży i / lub obsłudze klienta,
  • Doświadczenie w obsłudze systemów związanych z wystawianiem dokumentów sprzedażowych faktura, korekta,
  • Praktyczna znajomość MS Office Word, Excel (na poziomie średniozaawansowanym),
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność budowania relacji,
  • Pro-klienckie nastawienie, przejawiające się umiejętnością aktywnego słuchania, wyjaśniania, parafrazowania, zadawania właściwych pytań, dobieranie odpowiednich rozwiązań oraz udzielanie rzeczowych i wyczerpujących odpowiedzi,
  • Zdolność do formułowania pozytywnych komunikatów o sobie, firmie i otoczeniu oraz umiejętność panowania nad emocjami,
  • Otwartość na przyswajanie nowej wiedzy, nastawienie na własny rozwój i podnoszenie kwalifikacji,
  • Mile widziana znajomość języków obcych.
  • Osoby zainteresowane przedstawionymi wyzwaniami oraz spełniające powyższe oczekiwania zapraszamy do przesłania aplikacji za pomocą przycisku :

    Aplikuj
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku