Relationship Manager - Doradca Bankowy
Citi
Warszawa, MA, POL
11 d. temu

Description

Departament Bankowości Bezpośredniej i Akwizycji jest jednostką organizacyjną w strukturze Pionu Bankowości Przedsiębiorstw.

Doradcy Bankowi zatrudnieni w Departamencie są odpowiedzialni za relację i rozwój współpracy z Klientami przypisanymi do swojego portfela poprzez proponowanie i dostosowywanie rozwiązań m.

in. w zakresie obsługi gotówkowej (w tym rozwiązań e-commerce), wymiany walutowej, zabezpieczeń, oferty kredytowej, finansowania handlu do potrzeb biznesu Klienta.

Wymaga to od Doradcy bardzo dobrego poznania zarówno rozwiązań i produktów oferowanych Klientom korporacyjnym przez Citi Handlowy, jak i doskonałego zrozumienia potrzeb i specyfiki biznesu Klienta.

Praca w Departamencie wymaga także wiedzy z zakresu podstaw analizy finansowej, którą będzie można pogłębiać zarówno na szkoleniach, jak i w codziennej pracy.

Doradca jest pierwszą osobą, która przekłada potrzeby kredytowe Klienta na odpowiednie rozwiązanie i rekomenduje je Analitykom i Decydentom Kredytowym.

Obsługa poleceń klientów międzynarodowych i lokalnych poprzez wykorzystywanie struktur Citi i relacji z podmiotami powiązanymi jest niezwykle ciekawym i rozwojowym aspektem, wpisującym się w globalną strategię.

Doradcy kontaktują się z Klientami telefonicznie lub video wykorzystując też różnorodne narzędzia elektroniczne.

Zespół departamentu proponuje i realizuje różnego rodzaju inicjatywy innowacji dotyczące Klientów całego Pionu.

Kluczowe zadania :

  • Aktywacja klientów oraz sprzedaż produktów i usług bankowych dla podmiotów przypisanych do portfela Doradcy.
  • Otwieranie relacji klientowskich w ramach istniejących w departamencie programów akwizycyjnych w celu budowania efektywnej struktury.
  • Rozwijanie współpracy z Klientami poprzez cross-sell produktów i usług w celu osiągniecia określonych rocznych przychodów na relacji oraz portfelu.
  • Comiesięczna analiza portfela i rewizja strategii współpracy z Klientami zgodnie z kierunkami wytyczonymi przez szefa departamentu.
  • Współpraca z partnerami produktowymi, innymi zespołami sprzedażowymi oraz jednostkami wspierającymi sprzedaż w kontekście kreowania nowych inicjatyw produktowych, sprzedażowych, a także usprawniających procesy.
  • Aktywne uczestnictwo w inicjatywach zmierzających do budowania pozytywnego wizerunku banku oraz działaniach mających na celu budowanie kultury jakości w podejściu do Klienta.
  • Obsługa klientów i przestrzeganie procedur.
  • Poszerzanie wiedzy.
  • Dzielenie się z innymi członkami zespołu osiąganymi sukcesami, sposobem i metodologią ich realizacji, w celu wymiany doświadczeń i wzajemnego rozwoju zespołu.
  • Stałe poszerzanie wiedzy i dogłębne poznawanie produktów Banku i konkurencji, w szczególności w zakresie oferty skierowanej do małych i średnich przedsiębiorstw, oraz dzielenie się zdobytymi informacjami ze współpracownikami.
  • Ciągłe pogłębianie wiedzy na temat aktualnej sytuacji finansowej i ekonomicznej rynku trendów i zachowań w celu lepszego informowania klientów Banku, jak te czynniki mogą wpłynąć na podejmowane przez klienta decyzje finansowe.
  • Oferujemy :

  • Możliwość zdobycia wiedzy o innowacyjnych produktach i nowoczesnych rozwiązaniach globalnych, w których Citi Handlowy jest liderem rynku poprzez szkolenia oraz dostęp do wielu materiałów wewnętrznych.
  • Możliwość ugruntowania wiedzy z zakresu ryzyka dzięki najwyższej jakości szkoleniom oraz współpracy z doświadczonymi praktykami.
  • Dostęp do ciekawych programów rozwojowych dostępnych w ramach Citi Handlowy lub Citi w świecie.
  • Realizacja ścieżki kariery w międzynarodowej organizacji, otwartej na promowanie talentów, w zgodzie z osobistymi celami.
  • Możliwość pracy w różnorodnym, otwartym i dynamicznym zespole Pionu Bankowości Przedsiębiorstw.
  • Pracę w dynamicznym środowisku pełnym wyzwań zawodowych
  • Bogaty pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, karta fitness, ubezpieczenie na życie).
  • Wymagania :

  • Zdolność przeprowadzenia podstawowej analizy kredytowej
  • Doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta, prowadzeniu negocjacji biznesowych
  • Wyższe wykształcenie (lub ostatni rok studiów)
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Windows)
  • min. dobra znajomość jęz. angielskiego
  • Umiejętność koncentracji na wielu rzeczach jednocześnie
  • Umiejętność szybkiej adaptacji do zmian
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku