Customer Service Specialist with German
Tenneco
Stanowice, Śląskie, Poland
25 d. temu

Opis stanowiska :

  • Telefoniczna i mailowa obsługa klienta
  • Prowadzenie korespondencji z klientem (z uwzględnieniem reklamacji)
  • Archiwizacja dokumentów związanych z zamówieniami klientów
  • Uczestnictwo i reprezentowanie Działu Obsługi Klienta w telekonferencjach i / lub spotkaniach dotyczących operacyjnych zagadnień związanych z pracą Działu
  • Obsługa stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami bhp
  • Utrzymywanie porządku na podległym odcinku (5S)
  • Przestrzeganie procedur jakościowych obowiązujących w nadzorowanym obszarze
  • Raportowanie wskaźników z obszaru Działu Obsługi Klienta do Zarządu Tenneco w wymaganym zakresie
  • Wymagania :

  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • Dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego (w mowie i w piśmie)
  • Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
  • Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność zarządzania czasem i ustalania priorytetów przy założonych zadaniach
  • Zdolności analityczne i organizatorskie oraz sumienność
  • Umiejętność pracy w stresie, zaangażowanie i dyspozycyjność
  • Samodzielność w działaniu
  • Wysoka kultura osobista
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku