Pracownik Wsparcia Działu Reklamacji
DPD
Warszawa
‎7 godz. temu

Opis stanowiska

Od kandydatów oczekujemy :

  • orientacji na Klienta,
  • dużej samodzielności w działaniu,
  • dobrej organizacji pracy własnej i umiejętności pracy w zespole,
  • otwartości, komunikatywności i nastawienia na współpracę,
  • znajomości obsługi pakietu Microsoft Office (w szczególności Microsoft Excel).
  • Do zadań tej osoby, będzie należało wsparcie :

  • obsługi korespondencji oraz rejestracji reklamacji Klientów,
  • obsługi dokumentów reklamacyjnych,
  • przestrzegania zasad i procedur reklamacyjnych.
  • Oferujemy :

  • współpracę w oparciu o umowę zlecenia,
  • współpracę ze stabilną firmą,
  • możliwości rozwoju,
  • szkolenia wewnętrzne,
  • pozytywną atmosferę w zgranym zespole,
  • owocowe poniedziałki.
  • Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest DPD Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (DPD) z siedzibą w Warszawie przy ul.

    Mineralnej 15, 02-274 Warszawa. Podane przez Panią / Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego, a w razie wyrażenia w tym zakresie zgody, także dla celów przyszłych procesów rekrutacyjnych.

    Uprzejmie informujemy, że odpowiemy wyłącznie na wybrane oferty.

    Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku