STARSZY SPECJALISTA DS. REKLAMACJI
Citi
Poland, MA, Warszawa
22 d. temu

Description

  • Obsługa zapytań i reklamacji związanych z m.in przelewami krajowymi i zagranicznymi, opłatami naliczonymi na rachunku bankowym, zleceniami stałymi, poleceniem zapłaty, zmianami demograficznymi, transakcjami wypłat i wpłat dokonanych w oddziałach i bankomatach BH, odsetkami na kontach oszczędnościowych, zajęciami komorniczymi oraz innych procesów pozostających w kompetencjach jednostki uwzględniając w trakcie jej rozpatrywania wszystkie poruszone przez Klienta aspekty sprawy i ustosunkowanie się do nich wraz z pełną inwestygacją przyczyn
  • Opracowywanie stanowiska Banku w odpowiedzi na obsługiwane zapytania i reklamacje
  • Zapewnienie najwyższego standardu opracowywanych odpowiedzi na reklamacje
  • Odsłuch rozmów pracowników Departamentu Obsługi Telefonicznej CitiPhone w celu udzielenia Klientom rzetelnej i kompleksowej odpowiedzi na reklamacje
  • Weryfikacja i podpisywanie dokumentów bankowych w ramach posiadanych uprawnień, w tym korespondencji do Klientów w odpowiedzi na złożone reklamacje i zapytania
  • Utrzymanie najwyższego poziomu usług, w tym terminowości procesowanych reklamacji oraz ciągła poprawa procesów mających na celu ich całkowitą eliminację
  • Telefoniczny kontakt z Klientami, w związku z ich zapytaniami i reklamacjami
  • Świadczenie wysokiego poziomu usług dla Klientów wewnętrznych jak i zewnętrznych oraz stałe dążenie do podnoszenia ich jakości i efektywności
  • Zapewnienie całkowitej zgodności obsługiwanych procesów z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi, przepisami prawa oraz innymi aktami normatywnymi obowiązującymi w Banku
  • Automatyzacja i usprawnianie procesów w celu ich optymalizacji
  • Udział i wsparcie we wskazanych projektach
  • Dostosowywanie procesów reklamacyjnych do wymogów kontroli wewnętrznej tak, aby możliwe było uzyskanie jak najlepszych wyników tejże kontroli
  • Projektowanie, zgłaszanie i wprowadzanie akcji naprawczych mających na celu zmniejszenie liczby reklamacji, poprawę jakości procesu reklamacyjnego oraz eliminowanie przyczyn reklamacji
  • Zgłaszanie do jednostek biznesowych i technologicznych wszelkich nieprawidłowości będących przyczyną reklamacji
  • Wykonywanie dziennych czynności kontrolnych zgodnie z procedurami wewnętrznymi
  • Przygotowywanie dyspozycji księgowań dla jednostki operacyjnej
  • Wykonywanie poleceń służbowych przełożonego
  • Qualifications

  • Bardzo dobra znajomość systemów kartowych i księgowych Banku
  • Znajomość procedur bankowych i regulacji wewnętrznych
  • Bardzo dobra znajomość zagadnień kartowych, w szczególności reklamacji z zakresu rozliczeń kart kredytowych i debetowych
  • Doświadczenie z zakresu obsługi Klienta
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Znajomość zasad rachunkowości
  • Wykształcenie wyższe
  • Aplikuj
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku