Asystent/ka ds. Hospitality i Administracji
Beyond
Poznań
22 d. temu
  • opieka nad gośćmi odwiedzającymi firmę,
  • obsługa spotkań (w tym rezerwacje salek),
  • pomoc w obsłudze aplikacji rejestracyjnej i prowadzeniu kalendarza spotkań,
  • oprowadzanie gości po obiekcie,
  • prowadzenie prezentacji w j. polskim i angielskim,
  • obsługa konferencji,
  • koordynacja strefy Front Desk (nadzór nad korespondencją monitorowanie, przygotowywanie i ewidencja korespondencji, nadzór nad obiegiem dokumentów, obsługa centrali telefonicznej).
  • Wymagania :

  • doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane w branży HoReCa),
  • bardzo dobra znajomość j. angielskiego,
  • bardzo dobra znajomość MS Office, Excel, Power Point (doświadczenie w prowadzeniu prezentacji),
  • dyspozycyjność,
  • odpowiedzialność za powierzone zadania i dokładność,
  • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem,
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • duże zdolności komunikacyjne.
  • Oferujemy :

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie w sektorze IT,
  • pracę w pełnym wymiarze godzin,
  • różnorodność wykonywanych zadań,
  • wyjątkową atmosferę pracy,
  • pracę w Poznaniu.
  • Prosimy o dopisanie następującej klauzuli : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.

    o ochronie danych osobowych tj. Dz.U. 2016 poz. 922 z późn. zm.), prowadzonych przez Beyond.pl Sp. z o.o.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając :

    Aplikuj
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając na "Continue ", zgadzasz się, że neuvoo gromadzi i przetwarza Twoje dane osobowe, które dostarczyłeś w tym formularzu, aby utworzyć neuvoo konto i zapisać się na nasze alerty e-mail, zgodnie z naszymi Polityka prywatności . Użytkownik może wycofać swoją zgodę w dowolnym momencie, wykonując czynności .
    Kontynuuj
    Formularz wniosku