Stanowisko ds. przyznawania i wypłat zasiłków
ZUS
Zielonej Górze
6 d. temu

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy

Niezbędne :

  • wykształcenie średnie
  • Pożądane :

  • wykształcenie wyższe (ekonomia, administracja, rachunkowość, ubezpieczenia społeczne)
  • minimum 6 m-cy pracy związanej z obsługą finansową
  • Wymagania dodatkowe

  • umiejętność obsługi pakietu Ms Office
  • znajomość ustaw : o systemie ubezpieczeń społecznych, o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, o emeryturach i rentach w zakresie uprawnień do zasiłku pogrzebowego,
  • kodeks pracy w zakresie wynagrodzenia za czas choroby, urlopów macierzyńskich i rodzicielskich

  • komunikatywność
  • znajomość technik obsługi klienta
  • rzetelność
  • umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
  • umiejętność pracy w zespole
  • odporność na stres
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy

    Zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład, z wyjątkiem zasiłków pogrzebowych należących do właściwości WRUM, a w Oddziale zapewnia także przygotowanie dokumentacji do wypłaty świadczeń.

    Aplikuj
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku