Młodszy Przedstawiciel ds. Obsługi Klientów i Sprzedaży
UPC
Lubin
7 d. temu

Zakres odpowiedzialności :

  • aktywna sprzedaż i promocja produktów i usług UPC
  • bieżąca obsługa Klientów firmy w zakresie rozliczeń, reklamacji i utrzymania Klientów
  • realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i utrzymania Klientów
  • czynności administracyjno-biurowe związane z obsługą Klientów
  • budowanie pozytywnych relacji z Klientami
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
  • Oczekiwania wobec kandydatów / kandydatek :

  • doświadczenie w sprzedaży oraz w obsłudze Klientów
  • wysoki poziom orientacji na Klienta i wynik
  • wykształcenie min. średnie
  • biegłość w obsłudze komputera (MS Office)
  • zdolności organizacyjne i umiejętność pracy pod presją czasu
  • zdolności komunikacyjne i umiejętności pracy w zespole
  • mile widziana znajomość branży telekomunikacyjnej
  • Zapewniamy :

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • motywacyjny system wynagradzania : podstawa + system prowizyjny
  • program profesjonalnych szkoleń wdrażających do pracy oraz podnoszących kwalifikacje
  • stałe wsparcie ze strony przełożonego oraz zespołu
  • świadczenia dodatkowe (m.in. prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy, pakiet usług UPC)
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku